Фестиваль креативності Dubai Lynx проведе в жовтні онлайн-захід Lynx Live Virtual

У червні 2020 року організатори фестивалю креативності Dubai Lynx запустили відкриту для всіх цифрову платформу для обміну досвідом, пошуку натхнення та налагодження співпраці. Продовжуючи цю ініціативу, Dubai Lynx організовує онлайн-захід Lynx Live Virtual, який відбуватиметься 5–7 жовтня. Впродовж цих трьох днів глобальна платформа LIONS Live зосередить свою увагу на контенті, пов’язаному з країнами регіону MENA (Middle East & North Africa, — Ред.). Доступ до програми Lynx Live Virtual є безкоштовним для всіх відвідувачів.

Програма Lynx Live Virtual передбачає мотиваційні розмови, презентацію кейсів успішних кампаній, спілкування з креативною спільнотою, інтерв’ю та дебати. Онлайн-захід пропонує креаторам з країн Близького Сходу та Північної Африки можливість обмінятися історіями, послухати доповіді колег, знайти натхнення та попрацювати разом.

Сесії, присвячені контенту, будуть дуже різноманітними. Серед них:

  • keynotes на чолі з першопрохідцями рекламної індустрії в регіоні MENA;
  • серія відвертих розмов My Creative Journey з визнаними експертами з-поміж креативної спільноти;
  • The Lynx Live Debate торкнеться актуальних питань, які впливають на креативні індустрії цього регіону.

Онлайн-захід Lynx Live Virtual також пропонує унікальну серію MENA, What’s Next?, що розгляне сценарії, яких можна очікувати від 2021 року. А голови журі Dubai Lynx 2020 поділяться своїми думками щодо майбутнього категорій фестивалю. Також вони розкажуть, на що звертатимуть увагу, оцінюючи роботи-номінанти 2020 та 2021 років.

Онлайн-платформа також розмістить у себе оригінальний контент, що демонструє влучні інсайти найталановитіших співробітників креативних компаній, які працюють у регіоні MENA.

Від Lynx Live до Lynx Live Virtual

За той час, що минув від запуску проєкту в червні, платформа Lynx Live встигла поділитися з креативною спільнотою цілим рядом цікавих подкастів та майстер-класів для студентів. Зокрема, подкаст Dubai Lynx зібрав аудиторію в 100000 слухачів. Він торкнувся таких важливих тем, як душевне здоров’я працівників креативних індустрій та здатність музики бути рушієм сторітелінгу і пробуджувати емоції. А майстер-клас In the Jury Seat дав студентам унікальну можливість побути учасниками журі. В рамках заходу вони присуджували нагороди креативним роботам в чотирьох категоріях, спираючись на кейси, фонову інформацію про кампанії та настанови Unstereotype Alliance.

Тея Скелтон (Thea Skelton), очільниця правління фестивалю Dubai Lynx, заявила: «Щоб підтримати нашу спільноту та за допомогою креативності підтримати поступ прогресу, ми прагнемо дати країнам регіону MENA можливість навчатися, спілкуватися та співпрацювати. Це вперше за 14 років ми не можемо фізично зібрати разом нашу креативну спільноту. Але завдяки платформі Lynx Live ми сподіваємося все ж налагодити зв’язок між креаторами регіону».

Фестиваль Dubai Lynx проведе в жовтні онлайн-захід Lynx Live Virtual

Джерело

Нагадаємо, що організатори фестивалю Cannes Lions оголосили, що цього року онлайн-захід LIONS Live відбудеться ще раз 19–23 жовтня.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Організатори Cannes Lions запрошують до участі у Young Lions Live Award

Організатори Cannes Lions запрошують до участі у Young Lions Live Award

Young Lions Live Award — конкурс для креативних пар віком від 18 до 30. Ви можете бути студентами, співробітниками агенції, ...

LIONS Live: McCann Tel Aviv та IKEA розповідають про проєкт ThisAbles

Агенція McCann Tel Aviv запустила проєкт ThisAbles, створивши серію аксесуарів, які роблять меблі дружніми до людей з інвалідністю.

Depositphotos анонсував конкурс для дизайнерів. Головний приз — iPhone 12

Depositphotos анонсував конкурс для дизайнерів. Головний приз — iPhone 12

Міжнародний фотобанк Depositphotos запустив #homescreenchallenge — конкурс для дизайнерів, у рамках якого пропонує створити набір унікальних іконок для iOS 14 ...

Як зробити ідеальне фото: підготовка та результат

Завісу таємниці трохи відхиляє новий тренд в соцмережах The Setup vs. The Shot. Тобто підготовка до того, як зробити ідеальне фото, та її результат.

Чому звукові логотипи почали дратувати людей під час карантину (і що з цим робити)

Студія аудіобрендингу Man Made Music спробувала з’ясувати, як саме пандемія змінила ставлення до брендів, і, зокрема, як вплинули на це звукові логотипи.

Підсумки YO! Directors Awards: роботи молодих режисерів реклами та переможці конкурсу

Підсумки YO! Directors Awards: роботи молодих режисерів реклами та переможці конкурсу

Конкурс YO! Directors Awards (YO!DA), який дає молодим режисерам можливість увійти на ринок виробництва реклами, налагодити контакт із брендами та ...