• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Події

Дещо про новітні ефективні інструменти комунікацій на Форумі Креативних Індустрій

13 Вересня, 2019
Час прочитання: 1 хв.
A A
Дещо про новітні ефективні інструменти комунікацій на Форумі Креативних Індустрій
Share on FacebookShare on Twitter

Важливість ефективного інструменту у розбудові успішного бізнесу сьогодні мало хто ризикне заперечувати. Проте якщо мова заходить про засоби комунікації, розуміння необхідності послуговуватися найсучаснішими інструментами поки що не стало загальним. Мова не йде про новітні моделі смартфонів чи комп’ютерів – тут ми задніх не пасемо.

Інструментами також є новітні розробки в сфері комунікаційних технологій. І от тут приходить пухка проблема – не всі суб’єкти нашого бізнесу розуміють роль і цінність правильної та ефективної комунікації. А в деяких сферах – від митецьких майстерень до державницьких кабінетів – подекуди цього розуміння немає взагалі.

Складається парадоксальна ситуація. Щоб донести до широкого загалу необхідність впровадження сучасних засобів комунікацій, необхідна перш за все… комунікація. В даному випадку – пошук шляхів інформування, переконання і навіть, якщо хочете, пропаганди.

Одним з таких найпродуктивніших, за світовим досвідом, шляхів, є заходи загального взаємоспілкування (і як результат – взаємозбагачення). Форуми, конференції, академічні симпозіуми і сучасні воршкопи – форм таких заходів вже сьогодні багато, і при тому постійно народжуються нові.

Досвід Форуму Креативних Індустрій, який 19 вересня стартуватиме вже вчетверте, яскраво доводить вірність твердження про продуктивність таких заходів. Цього разу організатори Форуму підготували цілу тематичну панель саме про форми і засоби ефективних комунікацій, якими можуть користуватись бізнесмени і вчені, політики і митці – всі, хто хоче бути почутим і поміченим на різних рівнях і в різних масштабах, в залежності від поставленої мети.

Весь день 21 вересня в UNIT.City на сцені Business провідні професіонали комунікаційної галузі охоче, навіть, натхненно ділитимуться своїми здобутками, розробками та відкриттями.  Ось коротко «вересневі тези» виступів спікерів панелі:

Олексій Смєхов Креативний директор / керуючий партнер NGN.Agency, дасть практичні рекомендації про те, як робити практичний креатив. Чи можна прорахувати натхнення, чи є креатив насправді чистою математикою. Чи може бути творцем кожен незалежно від уроджених здібностей?

Ксения Єфремова, Директор агенції SAME & Friends розкаже про роль та розвиток маркетингових комунікацій в епоху тотальної діджиталізації і розкриє деякі з нових світових трендів, що потребують уваги, наприклад:

  • Digital outdoor як off-line комунікація бренда;
  • Audio content – новий чорний бренд контенту;
  • Gaming як поле для інтеграції бренд контенту;
  • Eventis a new luxury.

Дмитро Лобод – співзасновник digital-агентства Lobods – поділиться досвідом ефективного креативу в соціальних мережах.  Слухачі дізнаються про такі аспекти SMM-креативу:

  • Вірусний ефект у соц.мережах;
  • Як виділитися з поміж конкурентів у соц.мережах;
  • Нестандартні механіки просування у соц.мережах;
  • Майбутнє соц.мереж та як не відставати від трендів.

Данило Махініч – CEO MAD Data, першої data-driven marketing агенції в Україні – розповість про тонкощі креативної комунікації в рамках customer-centric стратегії

Артем Шевченко – серійний підприємець, експерт по e-commerce/retail і СЕО найбільшої в СНД дропшіппінг-платформи Hubber – розкаже про сучасні реалії української електронної комерції і поділиться інсайдерською інформацією та прогнозами: що диктують умови ринку – куди варто рухатися, де є місце креативу в сучасній електронній комерції, а також надасть практичні рекомендації власникам і маркетологам.

Президент клубу маркетинг директорів “The CMO Club CIS” і спікер Cannes Lions & Europe Innovation Summit Анастасія Давидова в своєму виступі проаналізує типові помилки і проколи маркетинг-директорів і спробує відповісти на питання, як управляти проектами без стресу і форс-мажорів.

Сергій Слупський, засновник і керівник одного з кращих подієвих агентств країни – “Slupsky Event Management”, розкаже про світові тренди і антитренди в івент-сфері і як вони реалізуються в українській івент-індустрії.

Денис Ринський, засновник Global Events, докладно розповість про Форум Івент-індустрії – галузеву конференцію для організаторів подій та усіх суміжних креативних індустрій, котра щороку відбувається у Львові.

Ольга Малиш, директор Friends of Brands, досвідчений експерт із комунікацій, розкриє тонкощі віральних та нативних комунікацій на прикладі найуспішніших українських та закордонних кейсів.

Нонна Рижа, Директор з маркетингу cтрахової компанії ARX, розкаже, чи можливий креатив в такій серйозній сфері, як страховий бізнес, а також поділиться секретами успішного ребрендингу страхової компанії при завданні зберегти свою лояльну аудиторію, яка не любить змін.

Виступ Маши Тетерин, Керівника BBDO Branding, BBDO Ukraine, буде цілком і повністю присвячений практичному особистому досвіду. Слухачі почують захоплюючу історію роботи над останніми кейсами BBDO Branding по упаковці – Hike і Bronks + а також про те, як компанія розробляла айдентику для нового ТЦ RiverMallна всіх стадіях – від стратегії до реалізації.

Марія Терехова,Співвласник New Fashion Zone, також присвятить свій виступ суто практичним питанням. Слухачі дізнаються, як побудувати справжній креативний бізнес, про особливості продажів в креативному бізнесі, а також як зробити креатив прибутковим.

Комунікації і креатив сьогодні є головними передумовами успішності будь-якої справи. Але вони розвиваються настільки стрімко, що знання та навички, які сьогодні працюють, завтра можуть стати безнадійно застарілими. Саме тому навіть найуспішнішим в своїх галузях доводиться постійно вчитись. Такий головний тренд нашого сьогодення. І якщо випадає шанс почути рецепти розвитку та успіху від тих, хто ними оволодів – цією нагодою просто неможливо не скористатися. Звісно, якщо вам небайдужий результат.

Долучайтеся до Форуму Креативних Індустрій.

Квитки на сайті: https://forum.creativity.in.ua/register/

Теги: події

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

40+ експертів, 500+ учасників і нескінченна кількість інсайтів: як пройшов MRKTNG MRTHN 2025
Бізнес та Інновації

40+ експертів, 500+ учасників і нескінченна кількість інсайтів: як пройшов MRKTNG MRTHN 2025

10 Червня, 2025

4 червня Київ засвітився новими сенсами — саме тут відбувся MRKTNG MRTHN «Під сонцем інсайтів», організований онлайн-медіа про маркетинг, комунікації та креатив MMR спільно з бізнес/медіа-холдингом ekonomika+. На одній сцені...

Читати даліDetails

UKRAINIAN DESIGN AND INNOVATION WEEK анонсує четвертий сезон

Вечір пам’яті: Львів вшанує загиблих захисників і молодь, чиї мрії обірвала війна

РЕКОМЕНДОВАНО

Відповідальність

ВРК створює нову категорію в комунікаціях – Військова реклама (Military advertising)

20 Червня, 2025
Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності
Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025
Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції
Інсайти

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції

25 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.