Вже стали відомі перші спікери, які цього року виступлять зі сцени Міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions 2020.
У чому полягає секрет спільної роботи журналу «Нью-Йорк Таймс» та агенції Droga5, яка минулого року принесла цьому творчому дуету Гран-прі? Яким чином головний розважальний стрімінг-сервіс світу продовжує розвиватися, зберігаючи свою актуальність в сучасній культурі?
На Cannes Lions 2020 найпродуктивніші креативні партнерства та глобальні бренди, що можуть похвалитися найшвидшим розвитком, поділяться історіями свого успіху.
Вперше на фестивалі виступлять представники сервісу Netflix та його креативного партнера Chemistry
У 2019 році сервіс Netflix за темпами росту посів перше місце серед брендів США. Він збудував свій бізнес на сторітелінгу світового рівня. Тепер ви матимете змогу почути з перших вуст, як цей стрімінговий гігант та його агенція працюють разом, щоб обернути собі на користь очікування глядачів та розповідати історії, які сподобаються аудиторії.
Droga5 та «Нью-Йорк Таймс» розкажуть про креативність, яка не поступається журналізму своєю майстерністю
Девід Дрога та директор з маркетингу Девід Рубін розкажуть про креативне партнерство, яке створило кампанію «Правда того варта» (The Truth is Worth It), що здобула два Гран-прі у 2019 році. Того ж року журнал «Нью-Йорк Таймс» відзначив рекордні темпи цифрового розвитку.
Вперше на Cannes Lions можна буде зустріти директорку міжнародного відділу брендингу Amazon, яка розкаже про стратегію сталого розвитку бренда
Протягом останніх двадцяти років саме орієнтованість на довгостроковий розвиток забезпечувала успіх цій компанії-гіганту. Дізнайтеся, чому цей надійний та автентичний бренд так цінує унікальність у взаємодії зі споживачами та закликає «не забувати про скромність».
Microsoft та McCann Worldgroup знають, як перетворити корпорацію на небайдужий бренд
Microsoft завдячує агенції McCann Worldgroup тим, що наразі вона є не лише технологічною компанією, але й лідером у сфері креативності. Ось уже кілька років їх кампанії, що ставлять у пріоритет людяність та розважають аудиторію, стабільно здобувають Гран-прі та Золотих Левів на Cannes Lions. І протягом цих же років Microsoft переживає не менш стабільний розвиток.
Фернандо Мачадо від імені Burger King пояснить, чому активізм починається з відповідальності
Директор з маркетингу Burger King, названий Креативним маркетологом року у 2019, розповість, як не облажатися. Тобто, як бренд має бути сміливим і самосвідомим у тому, що стосується креативності, якій Burger King і завдячує своїм стрімким розвитком.
Ми також матимемо нагоду почути Мішель Сент-Жак з Molson Coors та Арі Вайсса з DDB Worldwide, які розкажуть про катастрофу з Superbowl, що змусила їх по-новому поглянути на креативність. Дізнаємося від RBK/Doconomy, творців кредитки з вуглецевим лімітом, як бренди можуть боротися з кліматичною кризою. А також почуємо, яким чином щедрість допомогла бренду Cadbury відновити свої темпи розвитку.
ОЗНАЙОМИТИСЯ ІЗ ЗАПЛАНОВАНИМИ СЕСІЯМИ
Раніше організатори Cannes Lions опублікували перші тезиси до ключових тем цьогорічного фестивалю. А до 1 травня ще можна подати заявки до Brand Marketers Academy в рамках фестивалю.