Цьогоріч StarLightMedia вирішила, що порадувати співробітників, клієнтів та партнерів найкрутішими емоціями на Atlas Weekend – МОЖНА!
І МОЖНА! поєднати кілька «вперше» на одній території.
Вперше за історію Atlas Weekend на фестивалі діятиме коворкінг-зона від StarLightMedia.
Вперше в чіл-аут шатрі групи ми проведемо опитування GEN Z та рекрутинг талантів, зацікавлених у зростанні в креативній індустрії та медіагрупі.
Вперше наша команда перенесе гостей фестивалю у майбутнє. 9 липня дивізіон «Мовлення» продемонструє трейлери проектів, запланованих до виходу в ефіри СТБ, ICTV та «Нового каналу» восени. З 18:00 до 19:00 на Night Stage ведуча Роза Аль-Намрі і директор департаменту з розробки та редагування серіального контенту Дмитро Кіцай презентують головні новинки майбутнього сезону. Враження посилить виступ переможців «Х-Фактор» – ZBSband. Більше того, відвідувачі Atlas Weekend не лише стануть першими, хто познайомиться з контентом, але й протягом усіх днів зможуть проголосувати за новинки на бренд-зоні StarLightMedia та отримати за співтворчість набори нестандартного мерчу.
10 липня о 18:30 StarLightMedia проведе зустріч із рекламодавцями в рамках «Неонової препаті» у павільоні «Телепорт». СЕО StarLightMedia Михайло Царьов разом із екс-СЕО «Укрнафти» Марком Ролінзом, екс-міністром економіки України і членом наглядової ради «Укроборонпром» Айварасом Абромавичусом та засновницею Digital transformation institute Надією Васильєвої поговорять про бізнес-зміни, що непокоять та вражають, але вчать стійкості та мотивують відповідати вимогам часу. Розмову модеруватиме ведуча «Вікна-Новини» Тетяна Висоцька.
Завдяки колаборації StarLightMedia + Atlas Weekend 1200 співробітників та 700 партнерів медіагрупи зможуть відвідати фестиваль, який щорічно збирає понад півмільйона фанів.
МОЖНА дізнатися більше!
Яна Гончаренко, координаторка проекту
095 20 92 954
Вікторія Лупенко, менеджерка із зовнішніх комунікацій
098 44 07 582