5 WOW-хаків від стратега Hoshva DGTL

24 березня Антон Яценко, Head of Strategy в Hoshva DGTL  виступить на конференції Best Marketing Practices у рамках фестивалю WOW DONE AWARDS. Антон розкаже, як назва категорії може формувати невірні очікування.  

 «Я розповім про наш підхід до роботи над комунікаційними задачами. Більше року тому ми поставили собі челендж в розробці нового підходу до комунікаційних ідей і, в результаті, запровадили більш ресурсомісткий, але значно якісніший метод. Ми якраз застосували глибоке вивчення аудиторії та ролі продукту в її житті. Мало того, це один із випадків, коли для правильного сприйняття категорії, їй потрібно просто змінити назву. Ця тема актуальна для всіх, хто не хоче «штампувати» однакову комунікацію на поверхневих інсайтах, а базуватися на цінності для споживача.» – розповідає Антон.

5 WOW-хаків

#1 емпатія

#2 емпатія

#3 емпатія

#4 емпатія

#5 емпатія

Пропонуємо ознайомитись із повною програмою Конференції .

У програмі фестивалю WOW DONE AWARDS 2018 – конференція Best Marketing Practices, Церемонія нагородження переможців WOW DONE AWARDS 2018, а також вечірки і розваги. Оформити акредитацію на фестивальні активності можна на сайті до 16 березня.

Конференція Best Marketing Practices відбудеться у місті Чернівці, тому не забудьте налаштувати себе на чудове проведення часу, професійне спілкування та просто корисний відпочинок!

Якщо у вас виникли питання, просимо звертатися до Оргкомітету конкурсу за телефоном: (+38 044) 490-90-30 або по e-mail: [email protected] (Катерина Грабовська), [email protected] (Ольга Підгорська).

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Програма Ukrainian Creative Stories 2020

Програма Ukrainian Creative Stories 2020

Ukrainian Creative Stories 2020 представляє програму, яка відбудеться 28-29 травня в режимі прямих онлайн-трансляцій на ресурсах Всеукраїнської Рекламної Коаліції, а ...

Третій міжнародний ярмарок грантів у сфері культури. Culture:Reload

Третій міжнародний ярмарок грантів у сфері культури. Culture:Reload

2 липня 2020 року Національне бюро програми ЄС «Креативна Європа» в Україні та Український культурний фонд організовує свій традиційний літній ...

PRIME Group_анонс_награждение_КМФР_2020

PRIME Group наградит самую смелую out of home работу на КМФР

Оператор наружной рекламы PRIME Group и Киевский международный фестиваль рекламы продолжают отмечать неординарный креатив в наружной рекламе Украины. На 21-м ...

#ПробігONлайн ТОП-5 запитань (2)

«Пробіг під каштанами» 2020: особливості цьогорічного заходу до Дня Києва

Цього року у День Києва, 31 травня, традиційний «Пробіг під каштанами» вперше пройде в форматі благодійної ініціативи #ПробігONлайн. Що це означає ...

Кураж онлайн

Кураж онлайн: що на вас чекає цього тижня?

Кураж (раніше Кураж Базар) — улюблена київська барахолка, з друзями та партнерами продовжує ділитися корисною інформацією у прямих ефірах. Вони ...

На Євробаченні для штучних інтелектів перемогла Австралія

На Євробаченні для штучних інтелектів перемогла Австралія

Австралійська команда «Uncanny Valley» з піснею «Beautiful the World» перемогла на Євробаченні для штучних інтелектів, яке цього року проводилося вперше.