19 жовтня топові журналісти, дизайнери, фотографи, редактори, ілюстратори зібрались разом для створення спільного медіапродукту — журналу UkraЇnext. «Журналу, який може ніколи не потрапити на папір, але задля появи якого три десятки людей поклали свою суботу-неділю, — пише Павло Новіков, журналіст, ведучий «Радіо НВ» та лідер проекту UkraЇnext, у колонці редактора. — Музика, Філософія та Математика визначили весь номер. Джон Неш (Нобелівський лауреат з економіки) вважав, що саме ці науки — найближчі сестри».
Перший номер UkraЇnext світ побачив 10 років тому. Це була українська версія флеш-мобу «журнал за 24 години», який провели влітку 2009 року в Данії. Там за добу зробили 24 шпальти у розважальному форматі. У жовтні того ж року в «Інтерньюз-Україна» (Київ) вперше зробили український проект. Тоді під час брейншторму команда відповідала на запитання «А якою має бути Україна-next: у науці, суспільстві, політиці, шоу-бізнесі, кіно…». Так, вийшло 48 шпальт і 4 обкладинки, а надруковано було 32 примірники — по одному на кожного учасника.
Цього року редакція спробувала знайти відповіді на запитання:
- Якою, з огляду на останнє десятиріччя, є нинішня ідея про Україну-next?
- Хто за що бореться і якими ми повернемось з цієї війни?
- І найголовніше: чи можливо таке, що в час руйнування класичних інституцій, час популістів і час кризи суспільної довіри по всьому світу, саме Україна стане не проблемою, а рішенням для цілого світу? Чи під силу нам зробити Україну державою світового рівня, якщо ми навчимось об’єднуватись між собою?
Як це працює?
Люди, які зголосилися взяти участь у створенні журналу, зібрались у редакції НВ у суботу, 19 жовтня. О 10:00 почалась креативна сесія, під час якої команда визначилась із наповненням майбутнього журналу: загальна концепція, рубрики/розділи, матеріали.
https://www.facebook.com/creativitydaysukraine/videos/492420758022438/
Далі концепції та задачі для конкретних матеріалів в розділах обговорювались під час паралельних креативних сесій Brainstorm Arena (онлайн-платформа, що дозволяє залучати експертів онлайн з будь-якої точки світу і скорочує час на генерацію та обговорення ідей — внесок Асоціації креативних індустрій). Далі — «рутинна» журнальна робота: журналісти писали, фотографи знімали, верстальники верстали.
І ось результат: журнал можна знайти за посиланням.
Асоціація Креативних індустрій не тільки технічно підтримала непересічний проект. В журналі опубліковано статтю в якій висвітлено позицію Асоціації стосовно шляхів і рішень, завдяки яким бізнес і креатив можуть реально покращити рівень життя та суспільної думки в Україні.
«Ми не могли не скористатися такою унікальною можливістю, яка надається раз на 10 років, — зазначив Голова Асоціації Креативних Індустрій, Офіційний Представник Cannes Lions в Україні Костянтин Кузнєцов. — Такий проект має всі шанси стати гучним та ефективним рупором креативного співтовариства, адже медіа — це одна з найвпливовіших та найдинамічніших креативний індустрій. Завдяки організаторам проекту ми змогли донести своє бачення розвитку креативності як обов’язкової передумови успішного розвитку країни»