• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Добірки

Першоквітневі кампанії 2021: бренди знову наважуються жартувати

2 Квітня, 2021
Час прочитання: 4 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Минулого року в День сміху вперше в історії цього свята всім було не до жартів. Але зараз, на радість жартівникам, бренди готові знову до них приєднатися. Першоквітневі кампанії 2021 варіюються від QR-корів і пристібних третіх рук до їстівних капців та інтелектуального туалетного паперу.

BMW: The Ultimate Self-Driving Machine

Компанія BMW зняла ролик з буцімто безпілотним автомобілем, в якому актор Майло Вентімілья переконує глядачів, що машина є повністю автономною. Лише наприкінці він уточнює, що автономність – то ручна коробка передач і насправді всі ці віражі на трасі виконав він сам.

Volkswagen: Voltswagen

Щороку в День сміху якийсь жарт обов’язково йде не так, як планувалося. Цього року компанії Volkswagen вже 31 березня довелося спростовувати заяви, що вона змінює свою назву на Voltswagen. Аж надто багато людей на цей жарт повелися. Час, обраний для оголошення, був, звісно, підозрілим, але Volkswagen дійсно приголомшила всіх офіційною заявою про ребрендинг, який продемонструє курс компанії на електричну мобільність.

Yeo Valley Organic: Moo-R Code

Ця фермерська компанія виголила QR-коди на боках своїх 400 корів, щоб відзначити запровадження діджитал-пакування для своєї продукції. QR-код у кожної корови унікальний. Він містить посилання на її онлайн-сторінку, наче у кожної з них є свій акаунт в Facebook.

Burger King: Chocolate Whopper

Є чимало речей, які добре смакують з шоколадом… і чимало речей, які з ним не смакують. Це нещодавно відкрили для себе користувачі застосунку Burger King, яким запропонували скуштувати котлетку з помідорами та цибулею, щедро политу шоколадним соусом. Але цим кулінарні першоквітневі кампанії 2021 не обмежилися…

Subway: Helping Hand

Мережа Subway особливо пишається своїми довжелезними сендвічами. А щоб допомогти споживачам впоратися із сендвічем завдовжки з руку, Subway запропонувала їм руку допомоги, яка пристібається до зап’ястка. У такий спосіб одна рука з трьох лишається вільною, щоб під час обідньої перерви встигнути прокрутити стрічку новин в телефоні.

Bobo’s: Edible Slippers

Вам не доводилося дивитися на свої капці і думати «от би з’їсти їх»? Ні? В будь-якому разі пекарня Bobo’s створила їстівні капці Bake-a-pair, що символізують домашній затишок, який цей бренд так цінує. Зроблені вони з цілозернового вівса, кокосової олії, тростинового цукру та рисового сиропу і щедро притрушені шматочками шоколаду.

Well&Truly: Office Supplies

А погризти флешку ніколи не кортіло? Щоб допомогти офісним робітникам пожартувати над своїми босами, бренд снеків Well&Truly перейменував свою продукцію на честь офісного приладдя. Мовляв, так можна купувати снеки коштом свого роботодавця.

Innocent x Heinz: Smoup

Що вийде, якщо влити смузі в суп? Смуп. Heinz та Innocent запропонували споживачам новий продукт, який має сподобатися тим, хто не проти посьорбати і суп, і сок одночасно. Смакота…

Velveeta: Luxury skincare product

А для любителів сиру Velveeta цей дочірній бренд Heinz прорекламував лінійку продуктів для догляду за шкірою, які буцімто є такими ж ніжними, як і його сир.

Duolingo: Duolingo Roll

Платформа для вивчення іноземних мов Duolingo знайшла вихід для тих, хто каже, що у них немає часу на навчання. Оскільки людина в середньому щодня проводить десь 14 хвилин у вбиральні, Duolingo запропонувала продуктивне використання цього часу для мовної практики. Її туалетний папір містить реальні фрази різними мовами. Наприклад «tengo esta cebolla y la voy a usar» – «у мене є цибулина, і я збираюся її застосувати».

Pumpkin Pet Insurance: Goldfish Plan

Першоквітневі кампанії 2021 не обійшли своєю увагою і домашніх улюбленців. Чи знаєте ви, що акваріумні рибки – третя за популярністю домашня тваринка в Америці? Щороку їх продають сотнями мільйонів, і всім цим рибкам теж не завадило б медичне страхування. З огляду на це, страхова компанія Pumpkin Pet Insurance створила першу в світі ветеринарну страховку для рибок. Вона охоплює весь спектр послуг, які можуть їм знадобитися: від акупунктури до консультації дієтолога, якщо власники рибок їх перегодовують.

iPrice Group: iPetite

Всім відомо, що індустрія товарів для домашніх улюбленців зараз стрімко йде вгору. Тому, щоб знайти свою нішу на цьому ринку, компанія iPrice Group анонсувала мобільний застосунок, який буцімто допомагає «перекласти», що саме хочуть тваринки від своїх хазяїв.

Джерело

Теги: гуморкреативмаркетинг і комунікації

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою
Відео

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою

12 Травня, 2025

Що робити, коли твого викладача захоплює дивна істота з іншого виміру, а єдиний шанс урятувати його — це дивний рецепт із віскі, креатином і засобом від іржі? Правильна відповідь —...

Читати даліDetails

MAKE SENSE розробили міжнародну маркетинг стратегію для Motorimpex — українського лідера у сфері гідравліки

20 складів журі Ukrainian Creative Awards 2025 розпочали свою роботу. Оголошення переможців – наприкінці травня наживо

РЕКОМЕНДОВАНО

Маркетинг і Комунікації

Retail Media: чому бренди переходять на рекламу всередині маркетплейсів?

15 Квітня, 2025
Інсайти

30+ визнаних експертів реклами і маркетингу виступлять на Ukrainian Creative Stories 2025

13 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

У центрі культури й сенсів: що обговорювали на 18-му Українському маркетинг-форумі
Бізнес та Інновації

У центрі культури й сенсів: що обговорювали на 18-му Українському маркетинг-форумі

12 Травня, 2025
Global Best of the Best Effie Awards: міжнародна можливість для переможців Effie Awards Ukraine
Інсайти

Global Best of the Best Effie Awards: міжнародна можливість для переможців Effie Awards Ukraine

9 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.