Музейні експонати та візки-привиди: п’ять прикладів успішної реклами снеків

Цим п’яти кампаніям з добірки Cannes Lions вдалося креативно прорекламувати снеки, привернувши увагу до своїх брендів у секторі, де вибір є просто величезним. Хтось із цією метою вдався до гумору, хтось – до активної взаємодії зі споживачами, а хтось – і до того, і до того. Веселкова платформа підтримки, жваве спілкування у твіттері та вміння присусідитися до сендвічів – такими є приклади успішної реклами снеків.

Cheetos Museum (Frito Lay, Goodby Silverstein & Partners San Francisco, 2018)

Бренду Cheetos вдалося підвищити продажі без усяких знижок або модифікацій своєї основної продукції. В чому ж тут секрет? А в тому, що бренд створив справжній онлайн-музей, де були виставлені чітос дивної форми, які нагадували що завгодно, від морських істот до американських президентів. Ця кампанія розпочалася з піару та активації в соцмережах, які й стали основою для подальшої реклами. Музей Cheetos навіть було відзначено золотим Левом в категорії Creative Effectiveness.

Rainbows (Doritos, Goodby Silverstein & Partners San Francisco, 2016)

Бренд Doritos висловив свою підтримку тим, хто ще не наважився на камінг-аут, випустивши продукцію веселкових кольорів та організувавши збір коштів для благодійної організації It Gets Better Project. Можливість поласувати такими веселковими чіпсами була винагородою за благодійну пожертву, оскільки в магазинах вони не продавалися. А кожен куплений пакетик дорітос закликав долучатися до благодійної акції, доводячи, що підтримка брендом ЛГБТ-спільноти не обмежується самими лише словами.

Ghost Pops (Simba, BBDO Johannesburg, 2006)

Ще одним прикладом успішної реклами снеків є ось ця південноафриканська кампанія. Її організатори слушно вирішили рекламувати свій продукт прямо там, де він продається. Дізнатися, як перетворити звичайний магазинний візок на візок-привид, а автомобіль з водієм на буцімто «безпілотника» можна тут. Ця кумедна активація влучно обіграла назву бренда і допомогла перезапустити його після десяти років відсутності на ринку.

Walkers (Pepsico, AMVBBDO London, 2010)

Бренд Walkers добряче взявся за англійське містечко під назвою Сендвіч, щоб довести, що його чипси – чудовий інгредієнт для кожного сендвічу. Місцеві жителі ділилися своїми бутербродними експериментами в соцмережах, а в основу цієї контент-кампанії лягли коментарі знаменитостей та реакція публіки на них. Бренду Walkers вдалося розкрутити одну маленьку ідею на максимум і продати на півтора мільйони більше пакетиків чіпсів.

Hippo Baked Munchies Snacks (Parle-Agro, Creativeland Asia Mumbai, 2010)

Індійські любителі похрумтіти снеками допомогли Hippo з організацією постачання його товарів у магазини, повідомляючи у твіттері, де вони не знайшли улюблений бренд на полицях. Швидко реагуючи на їхні запити, бренд Hippo зміцнив свою товариську репутацію і пересвідчився, що його продукція потрапить саме туди, де споживачі її шукають.

Джерело

Теги:

Український Маркетинг Форум

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Бренд Unilever випустив дезодорант з інклюзивним дизайном

Такий дезодорант з інклюзивним дизайном має нове пакування з кришечкою, яку можна відкрутити однією рукою, вбудованою ручкою та етикеткою шрифтом ...

Avon започатковує продаж брошок, щоб змінити життя жінок на краще

Компанія AVON розпочала в Україні продаж благодійних брошок. Мета ініціативи — зібрати кошти на допомогу жінкам у розв’язанні двох великих ...

Фільми для незрячих людей: SWEET.TV долучився до проєкту «Доступне Кіно»

Онлайн-кінотеатр SWEET.TV розпочав співпрацю з агенцією «Доступне Кіно», що працює в межах громадської організації «Боротьба за права». Мета співпраці — щоб якісних, легальних, доступних для ...

Sheba випустила нічне відео для власників котів

Відомий виробник кормів для тварин Sheba разом із агенцією AMV BBDO підготував фільм для власників котів, яким доводиться прокидатися вночі, ...

Сумний мандрил, що грає на гітарі, або Як показати, навіщо людям подорожі

Життя не мусить обмежуватися сірою буденністю. А сумний мандрил, який грає на гітарі, нагадує нам, що це послання – не пусті слова.

Талантам — роботу, тваринкам — дім. Креативна агенція TWID шукає своїх людей

TWID Creative Studio запускає ініціативу, в рамках якої шукає людей до себе в команду та допомагає знайти дім безпритульним тваринам, ...