• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Добірки

Креатив у неймінгу: шість кампаній, які перейменували бренд

29 Січня, 2021
Час прочитання: 3 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Зміна назви бренда здатна заінтригувати аудиторію і викликати навколо нього жваве обговорення. Ці шість кампаній з добірки The Work демонструють, як креатив у неймінгу привертає увагу людей незалежно від того, носитиме бренд нове ім’я один день чи безстроково.

IHOb (IHOP, Droga5 New York, 2019)

Як ресторану, який завжди пропонував насамперед млинці, заявити на весь голос, що бургери в ньому теж можна замовити? Дуже просто! Поміняти в назві лише одну літеру. «Б» означає «бургер»! Кампанія розпочалася як ініціатива «з низів» і згенерувала чимало позитивного піару. Вона показала, як зміна назви здатна нагадати споживачам, за що вони все ж таки люблять цей бренд навіть в умовах жорсткої конкуренції з боку значно більших мереж фастфуду.

Australia Day (McDonald’s, DDB Sydney, 2014)

Якщо люди від великої любові дали вам дружнє прізвисько, то чом би на нього й не озиватися? Саме так вирішила вчинити мережа МакДональдз в Австралії, перейменувавши у День Австралії всі свої місцеві аутлети на Macca’s, як її називають австралійці. Ця кампанія зібрала аж одинадцять мільярдів згадок в медіа, що допомогло мережі підняти продажі на 6,7%.

The Name Change (SPAR, Another Copenhagen, 2017)

https://vimeo.com/188736031

Ритейлер SPAR прибрав свій логотип зі 121 бакалійного магазинчика, що входять до його мережі, і натомість назвав їх іменами їхніх власників. Такий креатив у неймінгу дуже посприяв лояльності серед споживачів, спонукавши їх надавати перевагу таким місцевим магазинам, а не великим супермаркетам.

The museum that made a name for itself by changing its name (Museum of Contemporary Art Australia, Ogilvy Sydney, 2018)

Музей використав свої ініціали, MCA, звернувшись до людей із проханням висловити цією абревіатурою, що він для них означає. Кожна пропозиція мала шанс з’явитися на дисплеї на фасаді самого музею: від Mind Changing Art до My Cherished Afternoons та Much Criticism Allowed. Ця ігрова взаємодія переконливо довела шанувальникам сучасного мистецтва та потенційним відвідувачам, що такі культурні заклади – то не щось нудне, а частина спільноти.

Great Chinese names for Great Britain (VisitBritain, Ogilvy Beijing, 2015)

Щоб привабити до Великобританії туристів з Китаю, VisitBritain запропонувала китайській молоді самим вигадати китайські назви для різноманітних британських культурних пам’яток. Таким чином, наприклад, Адріанів вал став Нескінченним хребтом. Як і у випадку з MCA такий креативний підхід до неймінгу наблизив людей до бренду в ході спільної роботи над перейменуванням. Ефективність цієї кампанії доводить той факт, що після її запуску Великобританію відвідало на 27% більше туристів з Китаю.

Em Khalil (Bou Khalil Supermarche, J. Walter Thompson Beirut, 2018)

Em Khalil, the yin in Bou Khalil's yang. For those who don't speak Arabic, Bou Khalil means 'Father of Khalil' and 'Em Khalil' means 'Mother of Khalil'. #EmKhalil #BouKhalil #genderequality pic.twitter.com/OP4lT7tlMT

— Em Khalil (@Em_Khalil_) February 27, 2018

Ця ліванська мережа супермаркетів у Міжнародний жіночий день стала називатися не Bou Khalil («Батько Халіля») а Em Khalil («Мати Халіля»). Вона привернула увагу публіки до нерівності, яка існує в Лівані між чоловіками та жінками у законодавстві та оплаті праці, і поєднала креативну ідею з важливими для аудиторії суспільними питаннями.

Джерело

Теги: креативмаркетинг і комунікаціїнеймінг

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

2 Червня, 2025

У межах Ukrainian Creative Stories 2025 відбулося підбиття підсумків Київського Міжнародного Фестивалю Реклами (КМФР) – найпрестижнішої рекламної події країни, яка вже понад два десятиліття відзначає найкращі ідеї, що формують майбутнє...

Читати даліDetails

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

Ілля Неправда: як креативний бізнес в Україні знаходить сили розвиватися навіть у найскладніші часи

РЕКОМЕНДОВАНО

Аналітика

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду

27 Травня, 2025
Маркетинг і Комунікації

20 складів журі Ukrainian Creative Awards 2025 розпочали свою роботу. Оголошення переможців – наприкінці травня наживо

7 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Ukrainian Creative Stories 2025 в Києві 29-30 травня: як звучить креатив сьогодні?
Маркетинг і Комунікації

Ukrainian Creative Stories 2025 в Києві 29-30 травня: як звучить креатив сьогодні?

27 Травня, 2025
Українські експерти увійшли до журі Effie Awards Europe 2025
Люди

Українські експерти увійшли до журі Effie Awards Europe 2025

28 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.