Кіно, спорт та цькування: п’ять прикладів креативного використання GIF-зображень

В базі даних GIPHY, що належить Facebook, зареєстровано понад 700 мільйонів користувачів з усього світу. А за час локдауну, як стверджує GIPHY, популярність GIF-зображень зросла ще більше. Саме гіфка часто є тим, що без зайвих церемоній здатне достукатися до глядачів. Ось ці п’ять кампаній з добірки організаторів Cannes Lions є наочним прикладом креативного та ефективного використання GIF-зображень.

Madden GIFerator (EA Games, Heat San Francisco, 2016)

Цей генератор гіфок дуже посприяв відновленню популярності франшизи відеоігор-симуляторів американського футболу Madden NFL і показав, як можна інтегрувати GIF-зображення у ширшу кампанію. Кампанія була цікавою, кумедною і допомогла підняти продажі на 14% порівняно з попереднім роком. Тобто гіфки виявилися доволі результативними для досягнення фінансових цілей компанії.

Never Gonna Gif You up (Absolut Vodka, Sebton/Co Stockholm, 2018)

Брендовий канал у базі GIPHY дозволив людям пропонувати одне одному напої, скориставшись GIF-зображеннями, наданими компанією. Ця креативна робота – доказ того, що опинитися в центрі соціального життя своєї аудиторії можна цілком ненав’язливо, за допомогою самих лише актуальних (та кумедних) гіфок.

The GIF Trilogy (San Miguel, Mullenlowe Madrid, 2018)

Ще одним прикладом креативного використання GIF-зображень є ось ця кінематографічна кампанія. До запуску нового бренда пива компанія San Miguel запросила іспанського режисера Алекса де ла Іглесіа зняти трилогію гіфок. Ці GIF-зображення отримали гучну прем’єру і стали хорошим прикладом того, як можна генерувати PR та провокувати жваве обговорення, поставившись до суперкоротких (на три секунди!) GIF-зображень, як до повноцінних повнометражних фільмів.

GIForade (Pepsico, VML Kansas City, 2018)

Пробитися до глядачів Супербоулу в епоху смартфонів не так вже й просто, особливо якщо ваша аудиторія – підлітки. Тому Gatorade створив понад 200 брендових GIF-зображень, давши юним вболівальникам можливість у реальному часі продемонструвати свою реакцію на події на полі. Навіть після чемпіонату зацікавлення аудиторії зберігалося ще довго, оскільки вдалий GIF-контент здатен добряче засісти в пам’яті.

Escalating GIFs (European Anti-Bullying Network (EAN), Ogilvy Frankfurt, 2018)

Чим більше разів ви запустите це GIF-зображення, тим гіршою стане побачена на ньому сцена. Асоціація EAN вирішила звернутися до підлітків, використовуючи знайомий їм формат, і у такий спосіб привернути увагу до проблеми цькування у школах. Для багатьох людей це стало шокуючим видовищем. До того ж на цих гіфках не актори, а підлітки, які й самі були жертвами булінгу.

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Стажування, курси, стипендії: добірка актуальних можливостей для креаторів

Де креатору підвищити свій професійний рівень, знайти нові джерела для натхнення або новий трамплін для зростання? Це питання завжди актуальне, ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Target, Walmart і CVS шукають високотехнологічну альтернативу пластиковим пакетам

Заснована цими трьома ритейлерами інвестиційна фірма Closed Loop Partners має на меті пошук, тестування та впровадження інноваційних альтернатив.

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.

Зрозуміло та просто про мікрофлору: CF.Digital розробили сайт для «Лактіалє» від АТ «Фармак»

Як відомо, пробіотики —  живі мікроорганізми, які необхідні людині для підтримки здорової мікрофлори та міцного імунітету. «Лактіалє» — лінійка пробіотиків, яка ...

Владислава Денис — нова президентка клубу ADC*UA

Новою президенткою клубу Арт-директорів України (ADC*UA) стала Владислава Денис, креативна директорка Cheil Ukraine. Владислава є членкинею клубу ADC*UA з 2013 ...