Які кампанії здобували Glass Lions на «Каннських Левах» за час існування цієї категорії

Цього року очільницею журі в категорії Glass Lions стане Бозома Сент-Джон, директорка з маркетингу Netflix. Glass Lions на «Каннських Левах» присуджують тим креативним роботам, які спрямовані на боротьбу з нерівністю та упередженнями. Сама ця категорія є відносно молодою. І ось які кампанії здобували Гран-прі за час її існування, тобто з 2015 по 2019 рік, мацаючи огірки, дражнячи биків та нормалізуючи червону кров у рекламі.

Touch The Pickle (Procter & Gamble, BBDO Mumbai, 2015)

Ця кампанія розвіяла численні міфи про менструацію, які досі існували в Індії. Вона поставила за мету зруйнувати табу та розпочати відкрите обговорення гігієнічних продуктів та місячних. Дебютного Скляного Лева вона отримала за той гумор, яким вона привернула до себе увагу аудиторії і кинула виклик глибоко вкоріненим у суспільстві забобонам.

6 Pack Band (Unilever, Mindshare Mumbai, 2016)

Поп-гурт, що складався з трансгендерних музикантів, спонукав багатьох індійців змінити своє ставлення до цієї спільноти, показавши, що музика здатна руйнувати бар’єри та об’єднувати людей. Ця ідея напрочуд добре гармоніювала з брендом Brooke Bond Red Label, який належить Unilever і позиціює себе як «чай, що зближує людей».

Fearless Girl (State Street Global Advisors, McCann New York, 2018)

Найвищу нагороду в категорії Glass Lions на «Каннських Левах» здобула також кампанія, що доповнила знамениту скульптуру бика на Волл-стріт скульптурою безстрашної дівчинки. У такий спосіб компанія State Street гучно заявила про свій намір досягти гендерної рівності. Цій сучасній та провокативній роботі вдалося зацікавити публіку та згенерувати чимало позитивного піару.

bloodnormal (Essity, AMVBBDO London, 2018)

Кампанія bloodnormal стала поворотним моментом для брендів жіночої гігієни і назавжди переписала норми всієї цієї категорії товарів. Вона витіснила сором за власну природу та синє чорнило, нормалізувавши червону менструальну кров та купування прокладок. Те, що оригінальний ролик до цієї кампанії заборонили, лише посприяло місії Essity. Таке сміливе, ризиковане та принципове рішення допомогло цьому бренду-челенджеру суттєво примножити свою частку голосу на ринку.

The Last Ever Issue (Gazeta.Pl / Mastercard / BNP Paribas, VMLY&R Poland Warsaw, 2019)

Ця спільна ініціатива принесла Польщі її перший в історії Гран-прі на фестивалі Cannes Lions. Її метою було сприяння гендерній рівності та припинення об’єктифікації польських жінок. Платформою кампанії став, як не дивно, порножурнал. Завдяки такому незвичному вибору медіаканалу, кампанію було почуто і в самій Польщі, і далеко за її межами.

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Стажування, курси, стипендії: добірка актуальних можливостей для креаторів

Де креатору підвищити свій професійний рівень, знайти нові джерела для натхнення або новий трамплін для зростання? Це питання завжди актуальне, ...

Target, Walmart і CVS шукають високотехнологічну альтернативу пластиковим пакетам

Заснована цими трьома ритейлерами інвестиційна фірма Closed Loop Partners має на меті пошук, тестування та впровадження інноваційних альтернатив.

Зрозуміло та просто про мікрофлору: CF.Digital розробили сайт для «Лактіалє» від АТ «Фармак»

Як відомо, пробіотики —  живі мікроорганізми, які необхідні людині для підтримки здорової мікрофлори та міцного імунітету. «Лактіалє» — лінійка пробіотиків, яка ...

Vodafone демонструє можливості 5G, скеровуючи на трасі незрячого майстра велоспорту

Vodafone встановила власну 5G-антену так, щоб сигнал лишався сильним впродовж всього відрізка дороги, якою збиралися провести незрячого майстра велоспорту.

Їстівні квіти та неїстівна піца: креатив до Дня закоханих 2021

Їстівні квіти та неїстівна піца, білизна для телефонів та для тестів на цноту – ось таких форм набув креатив до Дня закоханих 2021.

На що схожа твоя любов до діджиталу: тест до Дня закоханих від агенції VIVID та Admixer Advertising

Команди агенції VIVID разом з Admixer Advertising спеціально до Дня закоханих вирішили подарувати всім заряд чудового настрою та безліч позитивних ...