Зірки українського шоу-бізнесу закликають не мовчати про свої ідеї

Відомі артисти, виконавці та популярні ведучі приєднались до соціального флешмобу #янемовчупросвоїідеї, який проходить у рамках проекту 1+1 медіа − пітчингу The Next Big Thing. Generation. Його мета − надихнути українців розповідати про власні ідеї і докладати максимум зусиль для їх реалізації.

Участь у флешмобі взяли Женя Галич і Дмитро Каднай, лідери гуртів O.Torvald та KADNAY, співачки TARABAROVA і Michelle Andrade, співак OLEYNIK, акторка серіалу «Школа» Ліза Василенко, ведучий «Сніданку з 1+1» Єгор Гордєєв, ведуча «Сніданок. Вихідний» Валентина Хамайко, ведуча «Профутбол» Олександра Лобода та актор Гарік Бірча.

У своїх відеозверненнях до українців відомі зірки доводять, що про ідеї потрібно говорити, адже їх має побачити світ. Зокрема, Валентина Хамайко, ведуча «Сніданок. Вихідний», не мовчала про свої ідеї, і саме через це «народилась» її перша книга. Ліза Василенко, зірка серіалу «Школа», натякає, що, можливо, саме вона зніметься у серіалі переможця. Актор Гарік Бірча розповів, якби він мовчав про свої ідеї, то мільйони українців не дізналися про серіал «Віталька».

Відео про те, як українські селебрітіс надихають українців, сьогодні було презентовано в ефірі «Сніданку з 1+1». 

Приєднатися до відомих українців і взяти участь у флешмобі може кожен охочий. Щоб підтримати соціальну ініціативу та надихнути знайомих не мовчати про ідеї, потрібно розповісти власну історію у соцмережах з хештегом #янемовчупросвоїідеї або додавши спеціальну рамку до фото профілю у фейсбуці.

Нагадаємо, що заявки на пітчинг The Next Big Thing. Generation подаються у двох номінаціях: X-серіали та Z-веб-формати, до останньої приймаються ідеї YouTube-каналів та серіалів для Instagram, тривалістю рівно одна хвилина. Прийом триватиме до 23 липня включно. Брати участь у пітчингу можуть усі охочі, яким вже виповнилося 18 років. Подати роботу можна через спеціальну форму на сайті проекту media.1plus1.ua/pitching. Ідеї у кожній із номінацій не мають жодних жанрових обмежень.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

«Добре портфоліо» поповнилось роботами студентів Креативної Практики

«Добре портфоліо» поповнилось роботами студентів Креативної Практики

Нещодавно Креативна Практика випустила перший набір студентів зі свого пілотного курсу «Основи дизайну». Їм запропонували виконати завдання для соціальних ініціатив ...

Український дизайн упаковки переміг на A’Design Award & Competition 2020

Проєкт української дизайнерки Ольги Тахтарової визнали кращим на міжнародному конкурсі A’Design Award у категорії «дизайн упаковки». Дизайнерка створила упаковку для ...

Селфі на захід сонця: художник створює фантастичні сцени за допомогою картонних силуетів

У вечірніх сутінках художник Джон Маршалл може стати ким завгодно, адже саме тоді він створює свої фантастичні сцени за допомогою картонних силуетів.

Подорож квартирою у стилі стоп-моушн: як створювали мультфільм «Муніме»

Подорож квартирою у стилі стоп-моушн: як створювали мультфільм «Муніме»

Анімаційна студія Happy Hippie Lab спільно з компанією Because Production знімають мультфільм «Муніме». Це 4-хвилинна історія пригод маленького хлопчика, який зранку прокидається ...

Які ідеї перемогли в конкурсі на кращий дизайн дезінфектанту для рук

Метою конкурсу на кращий дизайн дезінфектанту для рук був пошук рішень, які дозволять людям безпечно повернутися до суспільного життя після карантину.

Yellow Clutch Advertising розробило візуальну стилістику для освітньої платформи Naukroom

Yellow Clutch Advertising спеціалізується на просуванні освітніх, наукових та культурних проектів. Нещодавно портфоліо агентства поповнилося створенням візуального стилю для проекту ...