Зимняя страна Воппера на упаковках Burger King

Сеть ресторанов быстрого питания Burger King присоединилась к многочисленным компаниям, представляющим сезонную упаковку для своей продукции. Праздничный запуск упаковки и обновлённого меню Winter Whopperland («Зимняя страна Воппера») состоится в ресторанах Burger King в США, Великобритании, Латинской Америки и Азии.

 

 1448791101381 436535 - Зимняя страна Воппера на упаковках Burger King

В рамках акции на кофейных стаканах появятся изображения оленя и омелы, обёртки с изображением живота Санты, а также весёлые пакеты для упаковки еды на вынос. Дизайн праздничных упаковок разработан агентством Turner Duckworth

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Як створювалися номіновані на «Еммі-2020» вступні титри серіалів: досвід студії Elastic

Якщо поглянути на номіновані на Еммі-2020 вступні титри серіалів, можна побачити, що чотири з семи були створені студією Elastic.

WE BAD в проєкті UYBDA2020 та Acer — 1

Максим Коцюба, Тарас Макар і креативна корпорація WE BAD у спільному проєкті Видавництва «Основи» та Acer

Видавництво «Основи» у партнерстві з компанією Acer та її новим брендом ConceptD створили спільний проєкт про технології та творчість. Проєкт ...

Відомий український художник Сергій Майдуков створив серію арт-вітрин для ЦУМу

ЦУМ відкриває осінній сезон запуском арт-вітрин і серією ілюстрацій, спеціально створених для пакетів центрального універмагу, одним з найвідоміших українських художників ...

Стихи+погода в доме. Nebo ideas agency выпустило книгу «Комнатная температура»

Nebo ideas agency создало уникальный дизайн для сборника поэзии креативного партнера Олега Киселицы под названием «Комнатная температура». В дизайне книги ...

Конкурс кумедних фото диких тварин оголосив фіналістів

Окрім кумедних фото, конкурс Comedy Wildlife Photography Awards пропагує ідеї, які мають допомогти кожному зробити свій внесок у справу захисту природи.

Трохи вампірської естетики, або Як прорекламувати Дракулу?

Славою він користується не лише серед фанатів і творців контенту, але й серед маркетологів, для яких можливість прорекламувати Дракулу є ласим шматком.