• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ремесло

Залишилося лише побудувати: засновник і керівник агенції Solar Digital Кирило Соляр про брендинг Одеського метро

26 Травня, 2021
Час прочитання: 4 хв.
A A
Залишилося лише побудувати: засновник і керівник агенції Solar Digital Кирило Соляр про брендинг Одеського метро
Share on FacebookShare on Twitter

Ми продовжуємо знайомити вас з переможцями конкурсу до Дня дизайнера, який організували й провели Creativity.ua та School of Visual Communications. Другим переможцем став проєкт айдентики Одеського метро, розроблений агенцією Solar Digital. Про свою найкреативнішу роботу розповідає засновник і керівник агенції Кирило Соляр.

Кирило Соляр, засновник і керівник Solar Digital
Кирило Соляр

Як виникла ідея створення проєкту метро в Одесі?

В Одесі є все: красиві вулиці, пам’ятники архітектури, трамваї, Привоз, дворики з котами, море, 7-й кілометр і навіть справжня Мала Арнаутська зі своїми підвалами, де роблять майже все. Але в Одесі немає найголовнішого, що є у всіх великих туристичних центрах світу — метрополітену. Про нього мріють усі жителі селища Котовського та селища Таїрова. Він вирішив би найголовнішу проблему міста — завантаженість транспортом.

Над Одеським метро замислювались ще в 1960-х роках. У 70-х, через різке зростання чисельності населення, почалися перші спроби щось зробити. Але це були всього лише спроби. В інтернеті можна знайти величезну кількість проєктів і мап метрополітену, але до будівництва так ніхто і не дістався. Ось і наша команда Solar Digital збагнула, що хоче забрендувати метро, не чекаючи того моменту, коли воно з’явиться.

Як ви розуміли проблему й завдання, яке ви мали вирішити (бриф)?

Ми почали з вивчення історії питання будівництва метро в Одесі, вивчали міжнародні приклади. Довго сперечалися, яке метро брендувати: наземне або підземне. Вирішили, що у наземного метрополітену більше шансів бути втіленим у життя.

Нам потрібно було розробити не тільки брендинг та айдентику, але і найскладніше — правильну мапу Одеського метро, з’єднати гілки метрополітену в важливих місцях, скласти список зупинок, придатних не тільки для жителів міста, а й для туристів, які відвідують не спальні райони, а рекреаційні місця і місця з визначними пам’ятками.

Яку аудиторію потенційних споживачів ви прагнули охопити своїм проєктом?

Найважливішу аудиторію Одеси — мешканців міста та туристів. Але зробити це так, щоб на проєкт звернули увагу і мешканці, і інвестори, і влада.

Брендинг Одеського метро від Solar Digital

Ваш проєкт, по суті, соціальний? Яка його мета, яку реакцію ви розраховували отримувати від мешканців Одеси і гостей міста?

Так, проєкт соціальний, створений на добровільних засадах, якщо так можна сказати. Від одеситів ми розраховували лише на підтримку. Підтримку в соцмережах, у розмові зі знайомими, щоб цей проєкт був на слуху і дістався до тих осіб, у чиїх силах і інтересах це здійснити.

У процесі вивчення мапи міста ми натрапили на ще один соціально значущий об’єкт в Одесі — занедбане будівництво спортивного комплексу. І було прийнято рішення розробити логотип для нової «Арени Одеси», яка, ми сподіваємося, незабаром теж з’явиться в нашому місті.

Логотип для нової «Арени Одеси» від Solar Digital



«Арена Одеса» може стати символом боротьби з будівлями, що руйнуються, та недобудовами в місті. Ми використали у лого силует арени на мапі у поєднанні з традиційними кольорами Одеського прапора, щоб будівля більше асоціювалася з рідним містом.

Арена Одеса

Також зовсім скоро ми запустимо наш новий соціальний проєкт: Візуал простору Бульвару Жванецького в Одесі. Трохи спойлера:

Візуал простору Бульвару Жванецького в Одесі

Як саме розроблялися всі атрибути айдентики Одеського метро? З якими проблемами вам довелося зіткнутися? Чи важко розробляти айдентику поки не існуючого в реальності бренду?

З брендингом проєктів, які ще не запустилися, ми працюємо часто. Практично для всіх стартапів спочатку необхідно розробити айдентику, а тільки після цього втілювати проєкт. Так, коли розробляли брендинг стартапу міжнародного сервісу оренди яхт sailica.com, він існував тільки лише як ідея, зафіксована на папері. І з Одеським наземним метро також. Ми розуміли, що фізично його поки немає, але це ніяк не заважає створенню айдентики.

Айдентика Одеського метро

Основна частина в брендингу — логотип. Ми вирішили повністю відмовитися від звичних одеських якорів та тільника. Так у нас вийшов логотип «ОМ» — Одеське метро. Пізніше пропрацювали стиль та вид навігації, проїзний квиток, і, що дуже актуально, додаток із можливістю оплати онлайн.

Айдентика Одеського метро

Складним моментом було створення мапи метро. У нас було багато варіантів, кожен із яких був зі своїми плюсами та мінусами. У підсумку ми взяли мапу Одеси, визначили найосновніші точки в місті і постаралися розмістити станції метро близько від цих місць, з огляду на фізичну можливість побудови там полотна і зупинок. Так і вийшла дійсно пророблена мапа від одеситів одеситам.

Мапа Одеського метро

На сайті, який ми також розробили на підтримку цього соціального проєкту, ми почали фантазувати і придумувати, якою ми хочемо бачити Одесу майбутнього: з метро, новим аеропортом, залізничним вокзалом у правильному місці, спортивною ареною і багатьма іншими об’єктами інфраструктури міста.

Одеське метро

До нас звернулася одна одеська друкарня з пропозицією надрукувати проїзні квитки і мапу метро як сувенірну продукцію. Мапа є, брендинг є, проїзні є — залишилося метро побудувати.

Одеське метро

Банери зі слоганами «Хочу метро в Аркадії» і «Таїрове ближче, ніж здається» розлетілися по соцмережам з неймовірною швидкістю, що тільки підтвердило актуальність теми.

Реклама Одеського метро

Чи є вже перші результати реалізації проєкту Одеського метро?

Один із постів в Instagram лайкнули 6 700 осіб, пошерили 2 500, майже 2 000 клікнули на веб-сайт. Без реклами. Загальне охоплення постів про метро склало 41 000, ще 52 000 осіб переглянули сторіз. У цілому було охоплено близько 480 000 осіб. Ми також надали матеріали в різні новинні видання. Також була створена петиція на сайті Президента України з питання запуску будівництва наземного метро в Одесі.


Читайте також інтерв’ю зі ще одним переможцем конкурсу до Дня дизайнера: графічний дизайнер, співзасновник та арт-директор NOS agency Дмитро Бєлопольський розповів про розробку айдентики для бренду органічної продукції Vo!.

Теги: айдентикабрендингдизайністоріїкейскреативсуспільство

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Ідеї

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві

30 Червня, 2025
Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення
Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025
“AVANGАRDEN”: МИСТЕЦТВО, БІЗНЕС І ЖИТТЯ ПОПРИ ВИКЛИКИ ВІЙНИ
Бізнес та Інновації

“AVANGАRDEN”: МИСТЕЦТВО, БІЗНЕС І ЖИТТЯ ПОПРИ ВИКЛИКИ ВІЙНИ

3 Липня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.