Закрыться от мира: украинский архитектор в Японии создал капсулу, позволяющую насладиться уединением

Архитектор и дизайнер Владимир Дерезниченко, работающий сейчас в Японии, создал предмет мебели с простым названием «капсула», который позволяет человеку найти немного уединения. Круглое внутреннее пространство напоминает своей формой окна капсульной башни «Накагин» в Токио и создает островок покоя в сплошном информационном потоке нашего времени.

Капсула позволяет своему пользователю физически оградить себя от внешнего шума, расслабиться и собраться с мыслями. Круглая форма сиденья удобна для человека любого роста, на нем можно вздремнуть или послушать музыку. Ширма-веер двигается по кругу, позволяя тому, кто находится в капсуле, регулировать степень своей обособленности от внешнего мира. В конструкции есть разъемы для подзарядки устройств и предусмотрены выдвижной столик для ноутбука и полочка для смартфона.

В подражание дизайну капсульной башни «Накагин», диаметр окна и круглого диванчика составляет 1,3 метра. (Владимир Дерезниченко также работал над редизайном одной из капсул этой знаменитой башни.) Идея проекта заключается в создании личного пространства в мире, где очень сложно полностью выйти оффлайн. Такие передвижные капсулы можно размещать в холлах и комнатах отдыха.

Источник

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Альтернативні емодзі шведського ілюстратора: мінімалізм та багатозначність

Разом із видавничим домом Nieves ілюстратор Андреас Самуельссон створив свої альтернативні емодзі, які не містять нічого зайвого.

Чим дивуватимуть українські бренди Європу та світ: The Phygital Show проєкту Ukrainian New Fashion Days 2020

Пандемія не тільки внесла глобальні зміни до міжнародного ринку моди, але й подарувала можливість українському fashion зайняти гідне місце серед ...

Одна кімната – шість палітр: портал HomeAdvisor шукає натхнення серед кольорів природи

Портал HomeAdvisor показав, як виглядатиме одна й та сама вітальня, якщо для її оформлення використати палітри кольорів, притаманні дикій природі.

Корабель рабів, всюдисущий Че та прапор убивць: постери, які змінили світ

Історія зовнішньої реклами та наочної агітації знає чимало прикладів, коли плакати серйозно впливали на нашу думку та наше життя — ...

В київському метрополітені запустили кампанію «Абетка українського наїву»

У київському метрополітені запустили кампанію «Абетка українського наїву». У вагонах з’явилися плакати з інформацією про видатні роботи цієї мистецької течії. «Про що ...

Тамагочі для всього офісу: команда BBH Singapore завела собі віртуальну овечку

Креативники з технологічного відділу агенції змоделювали цю віртуальну овечку за подобою тієї самої чорної овечки, що на логотипі BBH, і назвали її Дотті.