Заборонена картка

За східним календарем 2016 рік — це рік Мавпи. Заборонена картка символізує характерну рису талісману року — допитливість. Ідея Картки навіяна Теорією еволюції Чарльза Дарвіна та біблійним тлумаченням походження людства. Чи не найважливіше питання всіх часів і народів представлене як абсурдна еволюція гріха у вигляді фруктових перетворень. Ми не відстоюємо якусь одну зі згаданих точок зору щодо генезису людини (релігійну чи наукову)  але пропонуємо тему для роздумів.

Перші відгуки від клієнтів та друзів виправдали наші сподівання — Заборонена Картка спрацювала. Крім того ми отримали ряд несподіваних трактувань листівки: про еволюцію Ньютонівської теорії гравітації, про Яблуко розбрату з грецької міфології та про влучний вистріл Вільгельма Телля. Проте, найбільше нас вразило запитання — чому яблуко не надкушене?

Для нашої студії новорічне привітання виявилося невеликим дослідженням щодо сприйняття символів, а саме як різні люди співвідносять найпростіші символи зі своїми знаннями.

*Східна Колекція —  це проект Студії Юрка Гуцуляка, який протягом 12 років об’єднає 12 вітальних листівок, присвячених символам Китайського гороскопу. Стиль проекту можна характеризувати як експериментальну суміш культур і епох.

 

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Ковідний диван і табурет із газет: чудернацькі меблі як витвір мистецтва

Химерні віртуальні об’єкти, невидиме під дощем крісло та ковідний диван: щось із цього спокійно можна використовувати, а на щось – страшно сідати.

Якої форми набуває сучасний візуальний креатив у арабській культурі

Лабораторія дизайну Archief Cairo бере свій початок із досліджень «вуличного» креативу: наліпки на машинах, вивіски магазинів і навіть сміття під ногами.

Ненудний простір: якби дизайн офісів створювали діти

Агенція Jellyfish нещодавно запропонувала дітям своїх співробітників дати волю уяві і створити дизайн для офісу майбутнього.

Тайванські Центри з контролю захворювань зобразили в стилі аніме персоніфікації хвороб

Тайванські Центри з контролю захворювань (CDC) зображають антропоморфні персоніфікації різних хвороб, уявляючи їх як персонажів аніме.

Бренд рушників Sheridan зобразив властивості своєї продукції танцем

Міцність та красу рушників зображав танцювальний колектив Sydney Dance Company, щоб хореографією показати, чому бренд Sheridan відрізняється від інших.

Анімація на пательні: режисери Wriggles&Robins спекли відео до Дня млинця

Яким би млинцям ви не надавали перевагу, певно ви оціните майстерність режисерів-аніматорів, які спекли 600 млинців, перетворивши їх на відео до Дня млинця.