Вся алхимия на газетном развороте

Любой житель Бразилии, который еще не читал знаменитый роман Пауло Коэльо «Алхимик» 1988 года, мог сделать это в рамках рекламной кампании. Для этого нужно было обзавестись выпуском газеты Metro и мощной лупой.

Весь роман (около 175 страниц на португальском) появился в одном из выпусков газеты в честь годовщины попадания книги в список бестселлеров The New York Times. Автор также лично обратился к аудитории Metro: «Вот уже семь лет «Алхимик» среди бестселлеров The New York Times. Это произошло благодаря 70 млн читателей. И если вы не один из них, то просто прочитайте это объявление», – Пауло Коэльо.

Реализацией проекта занималось агентство Loducca. Текст романа в газете был набран 4.1 кеглем. Также на улицах Сан-Паоло появилась наружная реклама – «Алхимика» разместили на ситибордах, напечатав 12 шрифтом. Клиентом агентства стал сам 68-летний автор книги. Ранее Loducca и писатель сотрудничали в 2010 году, когда текст автобиографичного романа Пауло Коэльо «Алеф» был опубликован целиком в формате вырезок из твитов.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Ненудний простір: якби дизайн офісів створювали діти

Агенція Jellyfish нещодавно запропонувала дітям своїх співробітників дати волю уяві і створити дизайн для офісу майбутнього.

Тайванські Центри з контролю захворювань зобразили в стилі аніме персоніфікації хвороб

Тайванські Центри з контролю захворювань (CDC) зображають антропоморфні персоніфікації різних хвороб, уявляючи їх як персонажів аніме.

Бренд рушників Sheridan зобразив властивості своєї продукції танцем

Міцність та красу рушників зображав танцювальний колектив Sydney Dance Company, щоб хореографією показати, чому бренд Sheridan відрізняється від інших.

Анімація на пательні: режисери Wriggles&Robins спекли відео до Дня млинця

Яким би млинцям ви не надавали перевагу, певно ви оціните майстерність режисерів-аніматорів, які спекли 600 млинців, перетворивши їх на відео до Дня млинця.

Тренди у графічному дизайні 2021 від Depositphotos (Інфографіка)

Тренди у графічному дизайні 2021 стали відображенням змін, що відбулися минулого року та вплинули на стилі, ідеї, які обирають дизайнери ...

McDonald’s здійснює глобальний редизайн упаковки

McDonald’s і команда дизайн-агенції Pearlfisher здійснюють глобальний редизайн упаковки бренду. В центрі редизайну — графічна система, яка служить єдиним візуальним ...