Любой житель Бразилии, который еще не читал знаменитый роман Пауло Коэльо «Алхимик» 1988 года, мог сделать это в рамках рекламной кампании. Для этого нужно было обзавестись выпуском газеты Metro и мощной лупой.

Весь роман (около 175 страниц на португальском) появился в одном из выпусков газеты в честь годовщины попадания книги в список бестселлеров The New York Times. Автор также лично обратился к аудитории Metro: «Вот уже семь лет «Алхимик» среди бестселлеров The New York Times. Это произошло благодаря 70 млн читателей. И если вы не один из них, то просто прочитайте это объявление», – Пауло Коэльо.

Реализацией проекта занималось агентство Loducca. Текст романа в газете был набран 4.1 кеглем. Также на улицах Сан-Паоло появилась наружная реклама – «Алхимика» разместили на ситибордах, напечатав 12 шрифтом. Клиентом агентства стал сам 68-летний автор книги. Ранее Loducca и писатель сотрудничали в 2010 году, когда текст автобиографичного романа Пауло Коэльо «Алеф» был опубликован целиком в формате вырезок из твитов.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Крихітний музей для домашніх улюбленців: на що здатні художники, коли у них є вільний час

Кумедний музей для домашніх улюбленців, де можна знайти копії відомих картин, але з гризунами замість людей, було створено британським творчим дуетом.

Платформа Playform пропонує кожному креатору тренувати штучний інтелект з нуля особисто для себе

Платформа Playform намагається зробити мистецьку сторону штучного інтелекту доступною для креаторів та пропонує зручний інтерфейс.

Співачка Grimes випустила кліп на фоні зеленого екрану, з яким можна експериментувати досхочу

Із сучасним програмним забезпеченням кліп на фоні зеленого екрану легко перетворюється на канву, з якою креатор може робити що завгодно.

public-FIAT---500E---81585906322--default--1280_1

Світломузика для електрокарів: Fiat співпрацює з модними брендами

В рамках нової місії компанія Fiat співпрацює з італійськими модними брендами та закликає всіх до підтримки екології у своєму житті.

Креативна Практика створює «Добре портфоліо»

Креативна Практика створює «Добре портфоліо»: волонтерські дизайн-проєкти для соціальних ініціатив

Минулого року в Україні запустилася освітня платформа для фахівців креативних індустрій — Креативна Практика (Creative Practice). В рамках навчання на ...

Італійський фотограф знімає на вебкамеру

Італійський фотограф робить фотосесії через вебкамеру

Фотограф Алесіо Альбі (Alessio Albi) з міста Перуджа, Італія, знайшов спосіб займатись улюбленою справою під час карантину. Він почав фотографувати ...