Виски для скрытых рокеров
Они не просто оригинально оформлены, новый дизайн – это визуальное воплощение коммуникационной платформы Ballantine’s Work&Rock, дающей возможность офисным сотрудникам примирить рабочий пиджак и бьющееся под ним пылкое сердце рокера.

«Идея украшающих бутылку татуировок состоит в соединении разнородных стилей. Это эклектика в чистом виде», – поясняют в креативном агентстве Re:evolution, разработавшем дизайн бутылки.

На выполненной в белом цвете бутылке вытатуированы яркие картинки в стиле «new school tattoo», изображающие симбиоз несовместимого – офисной канцелярии и рок-реквизита.

Ballantine's Tattoo Bottle копия 1 - Виски для скрытых рокеров

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Як створювалися номіновані на Еммі-2020 вступні титри серіалів: досвід студії Elastic

Якщо поглянути на номіновані на Еммі-2020 вступні титри серіалів, можна побачити, що чотири з семи були створені студією Elastic.

WE BAD в проєкті UYBDA2020 та Acer — 1

Максим Коцюба, Тарас Макар і креативна корпорація WE BAD у спільному проєкті Видавництва «Основи» та Acer

Видавництво «Основи» у партнерстві з компанією Acer та її новим брендом ConceptD створили спільний проєкт про технології та творчість. Проєкт ...

Відомий український художник Сергій Майдуков створив серію арт-вітрин для ЦУМу

ЦУМ відкриває осінній сезон запуском арт-вітрин і серією ілюстрацій, спеціально створених для пакетів центрального універмагу, одним з найвідоміших українських художників ...

Стихи+погода в доме. Nebo ideas agency выпустило книгу «Комнатная температура»

Nebo ideas agency создало уникальный дизайн для сборника поэзии креативного партнера Олега Киселицы под названием «Комнатная температура». В дизайне книги ...

Конкурс кумедних фото диких тварин оголосив фіналістів

Окрім кумедних фото, конкурс Comedy Wildlife Photography Awards пропагує ідеї, які мають допомогти кожному зробити свій внесок у справу захисту природи.

Трохи вампірської естетики, або Як прорекламувати Дракулу?

Славою він користується не лише серед фанатів і творців контенту, але й серед маркетологів, для яких можливість прорекламувати Дракулу є ласим шматком.