«Вдома всі ми – королі та королеви», – стверджує IKEA у новій кампанії

Нове рекламне відео від IKEA мандрує крізь час та показує глядачеві шість королівських дворів, а також вимоги та забаганки, якими розважаються королі та королеви. Кожна сцена заповнена персонажами та виконана у детально відтвореному історичному антуражі. От тільки пильному глядачеві одразу впаде у око, що «престоли» – не що інше, як крісло чи ліжко від IKEA.

Де знайти особистий простір

Щороку компанія проводить опитування «Life At Home», щоб зробити бренд трохи ближчим до тисяч людей по всьому світу. Ці опитування показують, на що схоже повсякденне життя споживачів, і допомагають зрозуміти, що вони думають про місце, яке звуть домом.

Опитування, яке пройшло у 2019 році у Об’єднаних Арабських Еміратах, показало, зокрема, що людям дедалі більше не вистачає особистого простору вдома. Логічно, якщо взяти до уваги той факт, що оселі стають все меншими, все гамірнішими і ділити їх доводиться з близькими та рідними. Як наслідок, така кількість обов’язків та ролей удома змушує багатьох шукати особистий простір поза його стінами.

Компанія IKEA побачила у цьому хорошу нагоду допомогти людям повернути собі трохи контролю над власними домівками. Тим паче, що 53% опитуваних погодилися, що розмір житла аж ніяк не впливає на те, скільки особистого простору туди вміщається.

Це твердження й дало початок кампанії «Королі та Королеви» (Kings and Queens). Вона підкреслює, наскільки власний життєвий простір важливий, та нагадує, що всі ми маємо на нього право і це цілком нормально – відстоювати його і облаштовувати у себе вдома власний, нічий більше, куточок.

Відчути себе монаршою особою

Як зазначає компанія, наші міста та суспільство стали такими, що ми відчуваємо примус діяти так і не інакше. «Правила суспільства» у різних культурах дуже відрізняються, і особливо приголомшують вони в таких країнах, як Об’єднані Арабські Емірати, де можна побачити велике змішання народів.

Саме тому особистий простір просто необхідний, щоб відчути себе вільними від тиску ззовні. І дім – це те місце, де ми можемо встановлювати власні правила, що й покликана показати кампанія «Королі та королеви». Мовляв, «кожному в житті потрібне місце, де він – абсолютний монарх». Хочу – лежу на дивані, хочу – граюся з кицькою, хочу – торти печу… І якщо встановити свої правила вдома, тоді шукати особистого простору деінде не доведеться.

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Ребрендинг для чаю grace від banda

banda розробили нову бренд-стратегію та оновили айдентику для чаю grace. Не новачка на українському ринку чаїв потрібно було повернути у ...

Як страховики доять клієнтів: агенція Zulu Alpha Kilo показує метафору, яку важко ігнорувати

Реклама від агенції Zulu Alpha Kilo для платформи RATESDOTCA, де можна порівняти вартість страхових полісів, врізається у пам’ять надовго. Видовище ...

Літнім людям є що розповісти: Cadbury ділиться історіями і закликає спілкуватися

Cadbury і благодійна організація Age UK вирішили нагадати всім, що чимало людей, на жаль, так і залишаються на самоті навіть після локдауну.

Передвісники весни: дев’ять велетенських арт-інсталяцій, що занурюють у природу

Білі круки, цифрові квіти та гриби зі стелі – пропонуємо вашій увазі кілька велетенських арт-інсталяцій, які дозволяють хоча б подумки зануритися у природу.

У Києві з’явилися постери, що закликають місцян звернути увагу на масове отруєння собак

Після зафіксованих масових отруєнь собак у центрі Києва креативна агенція ANGRY Agency розробила серію постерів, що закликають місцян звернути увагу ...

Людство + технології — разом ми зможемо! Нова світова кампанія Vodafone

Vodafone оновлює своє позиціонування на світовому ринку, головною ідеєю якого є те, чого може досягти людський дух, поєднавшись із технологіями. ...