«Вдома всі ми – королі та королеви», – стверджує IKEA у новій кампанії

Нове рекламне відео від IKEA мандрує крізь час та показує глядачеві шість королівських дворів, а також вимоги та забаганки, якими розважаються королі та королеви. Кожна сцена заповнена персонажами та виконана у детально відтвореному історичному антуражі. От тільки пильному глядачеві одразу впаде у око, що «престоли» – не що інше, як крісло чи ліжко від IKEA.

Де знайти особистий простір

Щороку компанія проводить опитування «Life At Home», щоб зробити бренд трохи ближчим до тисяч людей по всьому світу. Ці опитування показують, на що схоже повсякденне життя споживачів, і допомагають зрозуміти, що вони думають про місце, яке звуть домом.

Опитування, яке пройшло у 2019 році у Об’єднаних Арабських Еміратах, показало, зокрема, що людям дедалі більше не вистачає особистого простору вдома. Логічно, якщо взяти до уваги той факт, що оселі стають все меншими, все гамірнішими і ділити їх доводиться з близькими та рідними. Як наслідок, така кількість обов’язків та ролей удома змушує багатьох шукати особистий простір поза його стінами.

Компанія IKEA побачила у цьому хорошу нагоду допомогти людям повернути собі трохи контролю над власними домівками. Тим паче, що 53% опитуваних погодилися, що розмір житла аж ніяк не впливає на те, скільки особистого простору туди вміщається.

Це твердження й дало початок кампанії «Королі та Королеви» (Kings and Queens). Вона підкреслює, наскільки власний життєвий простір важливий, та нагадує, що всі ми маємо на нього право і це цілком нормально – відстоювати його і облаштовувати у себе вдома власний, нічий більше, куточок.

Відчути себе монаршою особою

Як зазначає компанія, наші міста та суспільство стали такими, що ми відчуваємо примус діяти так і не інакше. «Правила суспільства» у різних культурах дуже відрізняються, і особливо приголомшують вони в таких країнах, як Об’єднані Арабські Емірати, де можна побачити велике змішання народів.

Саме тому особистий простір просто необхідний, щоб відчути себе вільними від тиску ззовні. І дім – це те місце, де ми можемо встановлювати власні правила, що й покликана показати кампанія «Королі та королеви». Мовляв, «кожному в житті потрібне місце, де він – абсолютний монарх». Хочу – лежу на дивані, хочу – граюся з кицькою, хочу – торти печу… І якщо встановити свої правила вдома, тоді шукати особистого простору деінде не доведеться.

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

TWIGA Ukraine поєднала Pepsi та Львів у новому лімітованому дизайні

TWIGA Ukraine поєднала Pepsi та Львів у новому лімітованому дизайні

Бренд Pepsi випустив нову лімітовану банку, присвячену одному з найгарніших міст України — Львову. Колекція була створена ексклюзивно для цього ...

Нарбут

Вийшла друком книга «Нарбут» з унікальною обкладинкою кожного примірника в накладі

Вийшла друком книга «Нарбут» — перша книга в Україні, кожний екземпляр якої має унікальну обкладинку, згенеровану алгоритмом. Дизайн книжки та ...

2Crack від Roshen

Saatchi & Saatchi Ukraine перекусила «запару» у новому ролику

На перший погляд, це історія про новий ролик Saatchi & Saatchi Ukraine (входить до складу Publicis Groupe Ukraine) для бренду ...

Регіональна кампанія Uklon від IAMIDEA

Дозвіл на хуліганство. Регіональна кампанія Uklon від IAMIDEA

Нещодавно Uklon та IAMIDEA розказали всім про нову стратегію і ключове повідомлення: «Твій рух — твої правила». За результатами першої ...

crello

Створювати контент просто: Crello запускає глобальну бренд-кампанію

Crello, онлайн-редактор графіки для створення статичних та анімованих дизайнів, разом з маркетинговим агентством Fedoriv створили бренд-кампанію Design it your way. ...

Як зробити ідеальне фото: підготовка та результат

Завісу таємниці трохи відхиляє новий тренд в соцмережах The Setup vs. The Shot. Тобто підготовка до того, як зробити ідеальне фото, та її результат.