Нове рекламне відео від IKEA мандрує крізь час та показує глядачеві шість королівських дворів, а також вимоги та забаганки, якими розважаються королі та королеви. Кожна сцена заповнена персонажами та виконана у детально відтвореному історичному антуражі. От тільки пильному глядачеві одразу впаде у око, що «престоли» – не що інше, як крісло чи ліжко від IKEA.

Де знайти особистий простір

Щороку компанія проводить опитування «Life At Home», щоб зробити бренд трохи ближчим до тисяч людей по всьому світу. Ці опитування показують, на що схоже повсякденне життя споживачів, і допомагають зрозуміти, що вони думають про місце, яке звуть домом.

Опитування, яке пройшло у 2019 році у Об’єднаних Арабських Еміратах, показало, зокрема, що людям дедалі більше не вистачає особистого простору вдома. Логічно, якщо взяти до уваги той факт, що оселі стають все меншими, все гамірнішими і ділити їх доводиться з близькими та рідними. Як наслідок, така кількість обов’язків та ролей удома змушує багатьох шукати особистий простір поза його стінами.

Компанія IKEA побачила у цьому хорошу нагоду допомогти людям повернути собі трохи контролю над власними домівками. Тим паче, що 53% опитуваних погодилися, що розмір житла аж ніяк не впливає на те, скільки особистого простору туди вміщається.

Це твердження й дало початок кампанії «Королі та Королеви» (Kings and Queens). Вона підкреслює, наскільки власний життєвий простір важливий, та нагадує, що всі ми маємо на нього право і це цілком нормально – відстоювати його і облаштовувати у себе вдома власний, нічий більше, куточок.

Відчути себе монаршою особою

Як зазначає компанія, наші міста та суспільство стали такими, що ми відчуваємо примус діяти так і не інакше. «Правила суспільства» у різних культурах дуже відрізняються, і особливо приголомшують вони в таких країнах, як Об’єднані Арабські Емірати, де можна побачити велике змішання народів.

Саме тому особистий простір просто необхідний, щоб відчути себе вільними від тиску ззовні. І дім – це те місце, де ми можемо встановлювати власні правила, що й покликана показати кампанія «Королі та королеви». Мовляв, «кожному в житті потрібне місце, де він – абсолютний монарх». Хочу – лежу на дивані, хочу – граюся з кицькою, хочу – торти печу… І якщо встановити свої правила вдома, тоді шукати особистого простору деінде не доведеться.

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

NESCAFE_3in1_XXL_Informer_040220b

Розмір стіка має значення. Запуск Nescafé 3в1 у новому XL-форматі

Чим більший стік, тим більше позитивних вражень. І кожний рекламний матеріал став відображенням цього твердження у новій кампанії Publicis Ukraine ...

Креативна Практика створює «Добре портфоліо»

Креативна Практика створює «Добре портфоліо»: волонтерські дизайн-проєкти для соціальних ініціатив

Минулого року в Україні запустилася освітня платформа для фахівців креативних індустрій — Креативна Практика (Creative Practice). В рамках навчання на ...

Італійський фотограф знімає на вебкамеру

Італійський фотограф робить фотосесії через вебкамеру

Фотограф Алесіо Альбі (Alessio Albi) з міста Перуджа, Італія, знайшов спосіб займатись улюбленою справою під час карантину. Він почав фотографувати ...

Союзники в дії

ГО «Точка опори ЮА» запускає проєкт для союзників ЛГБТ

«Союзники в дії» — це сайт та серія активностей для тих та про тих, хто розуміє, що всі люди рівні ...

Спортсмени-олімпійці у соціальній рекламі від Visa закликають мити руки та сидіти вдома

Спортсмени-олімпійці у соціальній рекламі від Visa показали, що вони миють руки, не забувають про антисептик і взагалі тренуються вдома.

Асоціація ANAIS, яка бореться з домашнім насильством, нагадує, що не кожен дім – безпечний

У Румунії агенція Cheil та асоціація ANAIS попереджають, що випадки домашнього насильства за час карантину лише почастішали.