Ikea приглашает в путешествие по спальне

Производитель мебели Ikea совместно с изданием National Geographic создал короткие псевдодокументальные видео в рамках новой кампании Save Our Sleep («Спасите наш сон»). В сериале Bedroom Habitats («Среда обитания — спальня») ритейлер рассказывает о типичных проблемах сна.

В роликах спародирована манера повествования натуралиста Дэвида Аттенборо, ведущего передачи «Планета Земля». Закадровый голос рассказывает о трудностях сна в «естественной среде обитания» людей, например о «борьбе за доминирование» на тесной кровати. Решением проблем оказываются кровати и матрасы Ikea.

Первый из четырех роликов опубликован на сайте National Geographic. Остальные эпизоды будут доступны в сентябре. Как сообщает Marketing Dive, мини-сериал спродюсировало рекламное агентство Ogilvy.

Другие два рекламных ролика Planet Sleep («Планета Сон») были опубликованы на YouTube-канале Ikea в США. Эти видео являются частью более масштабной кампании ритейлера по борьбе с проблемами сна. В рамках этой кампании Ikea, в частности, выпускала печатную рекламу с запахом лаванды и белым шумом, призванную помочь покупателям быстрее заснуть.

Источник: https://adindex.ru

 

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Стартує нова комунікаційна кампанія Borjomi, присвячена 130-річчю бренду

Borjomi святкує 130-річчя з моменту, коли у Парку мінеральних вод, сучасний Боржомі-Хараґаулі, розпочав свою роботу перший розливний завод. Сьогодні бренд ...

Бренд-агенція UAGENCY зняла ролик про новий етап розвитку інноваційного парку UNIT.City

Команда бренд-агенції UAGENCY створила відеокомунікацію, в основу якої ліг інсайт: сьогодні UNIT.City об’єднує безліч талановитих і працьовитих людей, сприяючи підвищенню ...

Онлайн-конференція CASES: Marketing, Strategy & PR оголосила програму

11 липня онлайн-конференція CASES: Marketing, Strategy & PR збере представників бізнесів, креативних організацій та державних інститутів, щоб поділитись досвідом кризового ...

Усі медичні послуги в смартфоні: Fedoriv Agency презентували оновлений сервіс Doc.ua

Медичний онлайн-хаб Doc.ua презентував нове позиціювання та мобільний застосунок, у якому зібрано 1500 закладів охорони здоров’я, 11400 лікарів і понад ...

Твій екопростір: vandog agency здійснила ребрендинг ботсаду ім. Гришка

Твій екопростір: vandog agency здійснила ребрендинг ботсаду ім. Гришка

Креативна агенція vandog agency здійснила ребрендинг Національного ботанічного саду імені Миколи Гришка (тепер вже ботсаду ім. Гришка). В основу нової ...

Створено пристрій, який здатен імітувати зміни температури у віртуальній реальності

Дослідники знайшли спосіб імітувати зміни температури у віртуальній реальності, впорскуючи в ніс користувача спеціальні хімічні речовини без запаху.