У київському метрополітені запустили кампанію «Абетка українського наїву». У вагонах з’явилися плакати з інформацією про видатні роботи цієї мистецької течії.
«Про що найчастіше малюють художники-самоуки? Що таке «новий наїв»? Та хто з українських митців-аматорів здобув світове визнання? Тепер дізнатися про нову сторінку українського мистецтва — наїв — можна просто під час поїздки в артпоїзді на синій гілці метро», — кажуть у метрополітені.
«Абетка українського наїву» — це «андерграунд»-проєкт є однією з понад 30 складових віртуального Фестивалю наївного мистецтва. Організатори зібрали роботи понад 100 митців, серед яких Марія Приймаченко, Катерина Білокур, Ганна Собачко-Шостак, Дмитро Молдованов, Олександр Найден, Владислав та Олександра Кришовські.
Крім того, організатори запрошують митців без художньої освіти надсилати їм свої роботи, найкращі опублікують на сайті фестивалю.
А ще пропонуємо вам поглянути на світ з іншого ракурсу завдяки фотознімкам переможців конкурсу Drone Photo Awards 2020.