В кінотеатрі Multiplex затримали пірата

4 серпня в кінотеатрі Multiplex у ТРЦ Union затримали зловмисника, який неодноразово порушував права інтелектуальної власності, а саме займався камкордингом та піратством в інтернеті.

На жаль, від його злочинних дій вже встигло постраждати чимало студій.

Завдяки спільним зусиллям працівників Multiplex та УАПА, правопорушника все ж вдалося спіймати.

“Під час стандартного обходу кінотеатру увагу привернув гість, він був схожий на злочинця, що здійснив незаконну відеозйомку. Не зволікаючи ми викликали співробітників УАПА, як тільки відеозйомку підтвердили – одразу ж подзвонили 102. Після прибуття чергового патруля, співробітники поліції оглянули його речі – і, звичайно, знайшли файли, які засвідчили акт несанкціонованої зйомки.” – розповідають співробітники кінотеатру Multiplex.

“Від випадків камкордингу залежить імідж не тільки нашого кінотеатру, а й країни в цілому. Нашим співробітникам та співробітникам УАПА довелося докласти чимало зусиль, аби нарешті впіймати та довести вину пірата. Ми сподіваємося, що тепер його буде покарано згідно з законом України.” – прокоментував комерційний директор мережі кінотеатрів Multiplex, Віталій Писаренко.

Наразі у даній справі тривають слідчі дії.

Нагадаємо, що згідно з Кримінальним кодексом України ст.176 ч.1 дане порушення карається штрафом від тисячі до двох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, або виправними роботами на строк до двох років, або позбавленням волі з конфіскацією та знищенням всіх примірників, матеріальних носіїв комп’ютерних програм, баз даних, фонограм, програм мовлення, аудіо – і відеокасет, дискет, інших носіїв інформації, а також обладнання і матеріалів, призначених для їх виготовлення і відтворення.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Ненудний простір: якби дизайн офісів створювали діти

Агенція Jellyfish нещодавно запропонувала дітям своїх співробітників дати волю уяві і створити дизайн для офісу майбутнього.

Тайванські Центри з контролю захворювань зобразили в стилі аніме персоніфікації хвороб

Тайванські Центри з контролю захворювань (CDC) зображають антропоморфні персоніфікації різних хвороб, уявляючи їх як персонажів аніме.

Бренд рушників Sheridan зобразив властивості своєї продукції танцем

Міцність та красу рушників зображав танцювальний колектив Sydney Dance Company, щоб хореографією показати, чому бренд Sheridan відрізняється від інших.

Анімація на пательні: режисери Wriggles&Robins спекли відео до Дня млинця

Яким би млинцям ви не надавали перевагу, певно ви оціните майстерність режисерів-аніматорів, які спекли 600 млинців, перетворивши їх на відео до Дня млинця.

Тренди у графічному дизайні 2021 від Depositphotos (Інфографіка)

Тренди у графічному дизайні 2021 стали відображенням змін, що відбулися минулого року та вплинули на стилі, ідеї, які обирають дизайнери ...

McDonald’s здійснює глобальний редизайн упаковки

McDonald’s і команда дизайн-агенції Pearlfisher здійснюють глобальний редизайн упаковки бренду. В центрі редизайну — графічна система, яка служить єдиним візуальним ...