В этот Хэллоуин Budweiser советует учиться на чужом горьком опыте

Хуже полицейского фото может быть только полицейское фото, на котором вы засветились в нелепом хэллоуинском костюме. Пивной бренд Budweiser и агентство David Miami таким образом напоминают всем, кто планирует на Хэллоуин оттянуться как следует, что питье без меры до добра не доводит.

Чтобы создать эту кампанию, они объявили кастинг, приглашая на него тех, у кого в районе Хэллоуина действительно были аресты за пьянство. Затем они проверили кандидатов по публичным архивам, и те, чьи печальные истории подтвердились, стали лицами кампании.

Конечно, бывшие «арестанты» попали в полицейские архивы не в костюмах. Все эти плакаты – творческое переосмысление тех давних историй. Однако своей цели – привлечь внимание – они достигли.

Бренд надеется, что это побудит людей быть поосторожнее, чтобы «призрак Хэллоуина не преследовал их всю оставшуюся жизнь».

Кроме того, Budweiser в рамках кампании выдает в некоторых городах скидочные сертификаты на такси Lyft в период с 21 октября по 1 ноября.

Источник

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Український інститут запускає програму Ukraine Everywhere для презентації візуальної культури України за кордоном

Український інститут розпочав нову онлайн програму для представлення візуальної культури України за кордоном — Ukraine Everywhere, та оголошує конкурс проєктних ...

MEGOGO розпочав власне виробництво аудіокнижок

На MEGOGO з’явились перші аудіокнижки власного виробництва. Медіасервіс триматиме фокус переважно на сучасній українській літературі, а також новинках українських видавництв. ...

Мешканці будинку для літніх людей відтворюють обкладинки альбомів поп-зірок

Те, що карантин може стати стимулом для натхнення, блискуче довели жителі будинку для літніх людей Sydmar Lodge Care Home в ...

Диригентка Оксана Линів: якщо ми нічого не створимо всередині — нам нічого буде демонструвати назовні

Оксана Линів — диригентка симфонічного оркестру, яка здобула світове визнання. Донедавна — перша в історії жінка-головна диригентка Опери та філармонійного оркестру в ...

Як визначити шрифт та колір: дві ініціативи, покликані полегшити роботу креаторам

Платформа FontInLogo збирає інформацію про логотипи брендів, а мобільний додаток Pantone Connect дозволяє класифікувати будь-який колір.

BBDO Ukraine створило нову айдентику для Одеського міжнародного кінофестивалю

Коли у BBDO Ukraine розпочали співпрацю з кінофестивалем, головним завданням було — знайти візуальну форму, яка найкращим чином розповість про ...