Упаковка в стиле аккордеона

Группа студентов из Университета Клемсона (Южная Каролина) представила свой проект, который участвовал в конкурсе IoPP’s 2015 48 Hour Re-Pack. Им предстояло изобрести упаковку для тако и бурито, которой было бы удобно пользоваться на ходу. В то время как традиционные обёртки из фольги затрудняют активное потребление подобных блюд, и оставляют желать лучшего в плане инноваций, упаковка Neato Burrito представляет собой довольно «опрятное» решение.

Фото: packagingoftheworld.com

Совместив характеристики несгибаемых складок фольги и структурную монолитность картона, дизайнеры получили полужёсткий корпус упаковки в стиле аккордеона. При этом упаковка сделана так, что её можно употреблять как на ходу, так и сидя за столом.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Що вийшло, коли штучний інтелект спробував уявити іграшки-бестселери 2020

Компанія Adzooma спробувала візуалізувати найцікавіші гіпотетичні іграшки-бестселери 2020 року, згенеровані штучним інтелектом.

Погнуті стовпи: ось уже 9 років нідерландський дизайнер працює над дивним проєктом

Дизайнер Онно Блейз вже впродовж багатьох років видивляється погнуті стовпи на узбіччях доріг. Він встиг зібрати 1400 фотографій, присвячених цій темі.

IAMIDEA agency створила стратегію та рекламну кампанію 49-го кінофестивалю «Молодість»

Новий слоган – КІНО НЕ БЕЗ ПИТАНЬ. Кінофестиваль «Молодість» — перший міжнародний кінофестиваль на території України, що функціонує з 1970 ...

Вітрини ЦУМ визнали найкращими на міжнародному конкурсі VMSD’s 2020 International Visual Competition

Проєкт оформлення новорічних вітрин ЦУМ «Фабрика Подарунків» був визнаний кращим проєктом року за версією американського журналу VMSD (Visual Merchandising and ...

R Agency актуалізувала дизайн пакування «Актуалю» від Danone

«Актуаль» — літній освіжаючий напій, у якого є big idea:«”Актуаль” завжди актуальний». Тому, щоб це завжди залишалось правдою, у R ...

Артіграшки від українського дизайнера допомагатимуть у боротьбі з COVID-19

Студія українського дизайну, архітектури та кераміки Sergey Makhno Architects створила серію керамічних артіграшок DIDO.Ковідо як реакцію-внесок у боротьбу з пандемією ...