Український графічний дизайнер Микола Коваленко отримав «золото» на міжнародному конкурсі плакатів Biophilia у США (Biophilia Poster Competition, Los Angeles, USA). Цьогоріч брали участь понад 3500 робіт із 167 країн. Результати конкурсу оголошено 18 жовтня 2020 року.
Конкурс плакатів Biophilia присвячений тісному зв’язку людини з навколишнім природним середовищем. Природа живить фізичне та ментальне здоров’я людини, а людина повинна берегти та відновлювати її ресурси. Лаконічний екоплакат Миколи Коваленка показує, що сила людини — в природі, а природа — у руках людини. Водночас тюльпан у вигляді кулака символізує могутність природи.
Також нещодавно робота Миколи Коваленка «Діалог із природою» отримала бронзову нагороду на трієнале екопостерів у Словаччині (Eco-Poster Triennial, Zilina, Slovakia).
Загалом український дизайнер Микола Коваленко здобув понад 150 нагород на міжнародних конкурсах і фестивалях дизайну та реклами: Red Dot Design Award (Німеччина), Golden Drum (Словенія), Graphis (США), International Triennial «The 4th Block» (Україна), Kyiv International Advertising Festival KIAF (Україна) та інші. Окрім того, Микола Коваленко є почесним членом Клубу арт-директорів України, членом Асоціації графічних дизайнерів України «4-ий Блок» і чеської Асоціації дизайнерів Brno Biennale, а також належить до Клубу арт-директорів Словаччини. Має власну студію дизайну «Mykola Kovalenko Studio s. r. o.».
Також нагадуєемо, що з 17 по 25 жовтня представники України візьмуть участь у Dutch Design Week — найбільшому дизайн-форумі у Північній Європі.