Українські дизайнери представлять країну на Dutch Design Week

З 17 по 25 жовтня представники України візьмуть участь у Dutch Design Week — найбільшому дизайн-форумі у Північній Європі. Цьогоріч нашу країну представлятимуть три команди дизайнерів, які вибороли це право у конкурсі в рамках міжнародного проєкту European Design Upgrade. Він реалізується у партнерстві фонду K.Fund, громадської організації GoLocal та інноваційно-технологічних хабів Brussels Creative у Бельгії та Urban Mill у Фінляндії.

«Під час серйозних глобальних змін у світі та Європі участь України в ролі лідера міжнародного консорціуму культурних інституцій особливо важлива. У процесі реалізації проєкту українські дизайнери та ментори обмінялись величезною кількістю ідей з фінськими та бельгійськими партнерами та збагатили один одного безцінним досвідом», — коментує віце-президентка K.Fund, концептуальна лідерка European Design Upgrade Олена Добророднєва.

«Проєкт European Design Upgrade показав стійкість нашого креативного сектору. Нас часто називають майбутнім двигуном європейської економіки. І я думаю, що виклики, пов’язані з Covid-19, збільшать вагу цієї ролі. Під час пандемії наша програма перейшла у гібридний формат — і в результаті ми отримали багато нових та надихаючих ідей. А крос-культурні команди зробили проєкти креативнішими та більш мультидисциплінарними», — зазначає Ален Ор’є, співзасновник кластера творчої економіки Brussels Creative.

Участі українських дизайнерів у Dutch Design Week передували лекційна програма, хакатони, розробка прототипів та конкурсний відбір, за яким з 37 претендентів сформували три команди-переможці. Всі проєкти мають соціальну спрямованість і є реакцією на гострі суспільні проблеми. 

Розробки-переможці

Автори проєкту Nano Retention розробили спеціальний біоматеріал, який має затримувати воду та блокувати шум міста. Для цього дизайнери використовують бактеріальну целюлозу — матеріал, який виробляють бактерії в процесі ферментації чайного гриба — комбучі.

біоматеріал, який має затримувати воду та блокувати шум міста

Команда проєкту Changeable створює зйомні текстильні та 3D-друковані кавери для протезів. Такий підхід дозволяє не приховувати протез, а зробити з нього стильний аксесуар.

зйомні текстильні та 3D-друковані кавери для протезів

Принти на одязі від проєкту Pink Glasses в ультрафіолетовому світлі доповнюються новими деталями — і висвітлюють проблеми глобального потепління, забруднення природи, війни чи дискримінації.

Принти на одязі від проєкту Pink Glasses в ультрафіолетовому світлі

Протягом Dutch Design Week українські дизайнери планують проводити презентації та зустрічі в онлайн-форматі. Деталі будуть опубліковані на Facebook-сторінці проєкту

Окрім цього, 22 жовтня о 10.30 в рамках Dutch Design Week в інноваційному парку UNIT.City (приміщення UNIT.Core) відкриється виставка проєктів дизайнерів-фіналістів та відбудеться міжнародна дискусія «What is radical creativity?», на якій експерти з Бельгії, Фінляндії та України поговорять про сучасні виклики, з якими зіштовхується українська креативна екосистема, та обговорять можливості для розвитку та співпраці.


А вчора ми писали про те, що вийшла друком книга «Нарбут» — перша книга в Україні, кожний екземпляр якої має унікальну обкладинку, згенеровану алгоритмом.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

https://creativity.ua/wp-content/uploads/2020/11/Hotspot-Commercial-Just-Dont-2-scaled.jpgDon’t come to Hotspot. Вчителі не радять йти до своєї школи

Don’t come to Hotspot. Вчителі не радять йти до своєї школи

Arriba! створила ролик школи англійської мови Hotspot School of English, в якому відкрито заявила, в яких випадках не варто йти ...

Creative Digest CIAU. Випуск #017Creative Digest CIAU. Випуск #017

Creative Digest CIAU. Випуск #017

Соціальні кампанії для боротьби з домашнім насильством. Startup World Cup в Україні. Екопроєкти 2020. А також історії створення логотипів культових ...

«Креативна Європа» запустила безкоштовний онлайн-курс про залучення грантів

«Креативна Європа» запустила безкоштовний онлайн-курс про залучення грантів

Національне бюро програми Європейського Союзу «Креативна Європа» в Україні спільно з освітньою платформою Креативна Практика запустили безкоштовний онлайн-курс «Європейські гранти ...

На хвороби нема часу: Санофі в Україні та Publicis Ukraine нагадали українцям про важливість вакцинації

Publicis Ukraine створила для Санофі в Україні, зокрема для напряму вакцин Санофі Пастер, кампанію, що нагадує українцям про важливість вакцинації ...

Портал HomeAdvisor розглянув архітектурні споруди у відеоіграх

Архітектурні споруди у відеоіграх були представлені у вигляді воксельних моделей, щоб краще передати структурні деталі цих віртуальних витворів мистецтва.

Бренд Galicia створив лінійку соків для дітей

Національний виробник натуральних соків Galicia вирішив створити лінійку спеціально для дітлахів. Лаконічний об’єм, оновлена рецептура, повністю змінений концепт упаковки та ...