Український культурний фонд презентував нові конкурсні програми

31 січня в Українському культурному фонді презентували нові конкурсні програми, які будуть реалізовуватися протягом 2019 року.

Одними з першорядних стратегічних цілей УКФ є сприяння творенню національного культурного продукту, промоція та розповсюдження української культури. Відштовхуючись від них, було розроблено вісім конкурсних програм, які охоплюватимуть різні сектори культури та аудиторії потенційних грантоотримувачів. Програми запускатимуться поступово, протягом першої половини 2019 року. Спільний бюджет грантів становить 641 мільйон гривень.

Першими програмами, на які вже відкрито реєстрацію, стали:

  • «Створюємо інноваційний культурний продукт»‒ програма, спрямована на створення умов для культурного самовираження шляхом творення інноваційного конкурентоспроможного культурного продукту. Культурним продуктом у рамках програми є творчий та інтелектуальний результат людської праці в процесі культурної діяльності, творення якого направлено на сприяння розвитку культурної галузі. Загальний бюджет програми – 81 млн. гривень. У її рамках можна подавати проекти трьох типів: індивідуальні, національної співпраці, міжнародної співпраці. Терміни подачі заявок: 31.01 – 01.03.2019.
  • «Навчання. Обміни. Резиденції. Дебюти»– спрямована на сприяння обміну знаннями, досвідом та ідеями в галузі культури та мистецтв, а також на відкриття нових мистецьких практик та імен. Загальний бюджет програми – 70 млн. гривень. Програма складається з чотирьох лотів – «Освітні програми», «Мобільність та програми обміну», «Резиденції», «Дебюти», на кожен з них можна подавати проекти трьох типів: індивідуальні, національної співпраці, міжнародної співпраці. Терміни подачі заявок: 31.01 – 17.03.2019.

Наступними будуть відкриті до прийому заявок такі програми:

  • «Український культурний монітор» – програма спрямована на дослідження стану культурних, креативних та аудіовізуальних секторів України. Загальний бюджет програми – 10 млн. гривень. Терміни подачі заявок: 11.02 – 22.03.2019.
  • «Знакові події для української культури» – програма спрямована на сприяння створенню позитивного іміджу України на міжнародній культурній арені. Загальний бюджет програми – 60 млн. гривень. Терміни подачі заявок: 11.02 – 22.03.2019.
  • «Підсилення потужності українського аудіовізуального сектора» – програма покликана підтримувати та розвивати український кінематограф, стимулювати молодих митців до створення кінематографічного конкурентоспроможного продукту. Загальний бюджет програми – 400 млн. гривень. Терміни подачі заявок: 11.02 – 22.03.2019.
  • «Інклюзивне мистецтво» – розробляється спільно з Британською Радою в Україні, має на меті забезпечення культурних прав людей з інвалідністю. Загальний бюджет програми – 20 млн. гривень. Терміни подачі заявок: 18.03 – 26.04.2019.

Останні дві програми, «Промоція культури та місцевий розвиток» і «Розбудова зв’язків ‒ мережування», доопрацьовуються і незабаром з’являться на офіційному сайті УКФ.

Докладно про нові програми та правила для заявників: https://ucf.in.ua/programs

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Everydays – The First 5000 Days

Аукціонний дім Christie’s вперше виставив на аукціон цифровий витвір мистецтва

Аукціонний дім Christie’s вперше виставив на продаж цифровий витвір мистецтва — колаж «Everydays – The First 5000 Days» («Кожен день — ...

Український діджей створив відеопроєкт, щоб допомогти малим виробництвам вина та їжі Північної Італії

Український діджей та засновник формації DJBuro Влад Фісун відібрав платівки італійських продюсерів та поєднав мікс із приватним відео, відзнятим торік ...

Бренд рушників Sheridan зобразив властивості своєї продукції танцем

Міцність та красу рушників зображав танцювальний колектив Sydney Dance Company, щоб хореографією показати, чому бренд Sheridan відрізняється від інших.

Балет для перегляду на смартфоні: Австралія проводить конкурс в карантинних умовах

Кожен виступ представляє одного з номінантів Telstra Ballet Dancer Awards–2020, закликаючи глядачів обрати, кому присудити Приз глядацьких симпатій.

мобільний павільйон House of Europe

House of Europe шукає креативні команди в українських містах, які готові прийняти мобільний павільйон

Минулого року разом з молодими українськими архітекторами Іваном Протасовим, Яною Бучацькою, Дмитром Міхєєвим і Тарасом Бараном команда House of Europe розробила мобільний павільйон. Це ...

Анімація на пательні: режисери Wriggles&Robins спекли відео до Дня млинця

Яким би млинцям ви не надавали перевагу, певно ви оціните майстерність режисерів-аніматорів, які спекли 600 млинців, перетворивши їх на відео до Дня млинця.