Українська комедія зібрала в прокаті рекордні 50 мільйонів гривень

Касові збори української комедії «Скажене весілля», яку зняв Влад Дикий, подолали знакову позначку у 50 мільйонів гривень. Про це на своїй сторінці в Facebook повідомив голова Держкіно України Пилип Іллєнко.

За його словами, на вітчизняному ринку цю межу долають навіть не всі голлівудські кінострічки.

«Цього року таку планку, крім «Скаженого весілля», взяли лише 7 фільмів, серед яких марвелівські блокбастери «Веном», «Чорна пантера», «Месники…» тощо. Це все релізи американських студій-мейджорів, між іншим. Непогане конкурентне середовище у нашого фільму», – зазначив голова Держкіно.

Нагадаємо, стрічка «Скажене весілля» вийшла в прокат 4 жовтня. Загальний кошторис фільму — 10,8 млн гривень, з них частка Держкіно склала ~10%, а саме 1,18 млн гривень

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

У паризькому Центрі Помпіду з’явиться зала з роботами українських митців

У Центрі Жоржа Помпіду в Парижі з’явиться колекція робіт українських митців. Завдяки ініціативі Українського клубу колекціонерів сучасного мистецтва в постійну колекцію ...

Ненудний простір: якби дизайн офісів створювали діти

Агенція Jellyfish нещодавно запропонувала дітям своїх співробітників дати волю уяві і створити дизайн для офісу майбутнього.

Тайванські Центри з контролю захворювань зобразили в стилі аніме персоніфікації хвороб

Тайванські Центри з контролю захворювань (CDC) зображають антропоморфні персоніфікації різних хвороб, уявляючи їх як персонажів аніме.

Everydays – The First 5000 Days

Аукціонний дім Christie’s вперше виставив на аукціон цифровий витвір мистецтва

Аукціонний дім Christie’s вперше виставив на продаж цифровий витвір мистецтва — колаж «Everydays – The First 5000 Days» («Кожен день — ...

Український діджей створив відеопроєкт, щоб допомогти малим виробництвам вина та їжі Північної Італії

Український діджей та засновник формації DJBuro Влад Фісун відібрав платівки італійських продюсерів та поєднав мікс із приватним відео, відзнятим торік ...

Бренд рушників Sheridan зобразив властивості своєї продукції танцем

Міцність та красу рушників зображав танцювальний колектив Sydney Dance Company, щоб хореографією показати, чому бренд Sheridan відрізняється від інших.