Ukraine Is Your Destination! Підводимо підсумки участі України у 8-му Пекінському міжнародному кінофестивалі

8-й Пекінський міжнародний кінофестиваль, що тривав з 15 по 22 квітня, завершив свою роботу церемонією нагородження переможців головною премією “Храм неба” (Tiantan Award).

Цьогоріч українська делегація вперше представляла українську кіноіндустрію на кіноринку фестивалю, організувавши роботу національного українського стенду та взявши участь у спеціальних подіях. Український національний стенд був організований спільними зусиллям Державного агентства України з питань кіно та Української Кіноасоціації. Делегацію від України в Пекіні очолювали Вікторія Ярмощук, радник Міністра культури України з питань кіно та виконавчий директор Української Кіноасоціації, а також Сергій Неретін, Перший заступник Голови Державного агентства України з питань кіно. Крім того, організаційний супровід та підтримку під час перебування у Пекіні надало Посольств України в КНР.

За інформацією організаторів, в цьому році на кіноринку були представлені 220 кіно- та телевізійних компаній з усього світу, зокрема з США, Німеччини, Італії, Австралії, Ізраїлю, Канади та Іспанії, проведено чотири масштабних тематичних форуми та більше 30 спеціальних заходів. Зросла кількість підписаних на фестивалі проектів: 79 компаній успішно завершили переговори підписанням контрактів щодо 38 проектів, загальна сума яких досягла 26,058 млрд. юанів (близько 4,2 млрд. доларів США). Це на 49% більше, ніж у минулому році.

Слід зазначити, що Україна, як потенційний партнер, поки є недостатньо відомою в кінематографічному просторі Азійського регіону і, зокрема, на зростаючому швидкими темпами китайському ринку, який за об’ємом поступається лише США. Саме тому всі українські активності в рамках Пекінського міжнародного кінофестивалю мали на меті представити Україну як потужного партнера, що пропонує вигідні умови для кіновиробництва, високий рівень професіоналів галузі, неповторні та різноманітні локації. Під час роботи стенду була проведена спеціальна презентація Discover Ukraine, адаптована для китайської аудиторії, на якій учасники та відвідувачі кіноринку мали змогу отримати найактуальнішу інформацію та отримати відповіді на питання про кіноринок в Україні.

На стенді були представлені друковані каталоги та шоуріли українських фільмів та українських кіновиробників, загальна інформація про кіноіндустрію, а також інформація про окремих учасників українського кіноринку та окремі проекти.

Як результат, український стенд, який працював під слоганом #UkraineIsYourDestination, що об’єднує представлення української кіноіндустрії навколо світу, привернув значну увагу та став одним із найбільш відвідуваних на кіноринку. «Ми насправді вражені тим інтересом, який тут спричинила Україна. У перші два дні виставки наплив відвідувачів був просто величезним. Найчастіше китайці цікавляться українськими локаціями. І це не дивно, адже вони – унікальні», – коментує виконавчий директор Української Кіноасоціації Вікторія Ярмощук.

Важливим напрямом партнерства, який також презентувала українська делегація в Пекіні, стало спільне кіновиробництво. Саме питанню китайсько-європейського співробітництва у сфері кіно був присвячений один із найбільш очікуваних форумів на фестивалі – Sino-Foreign Film Co-production Forum, який також відвідали українські представники. Крім того, була проведена зустріч із китайською компанією China Film Co-Production Corporation (CFCC), яка відповідає за спільні проекти із китайською стороною на державному рівні. Обговорили питання укладання Угоди про спільне виробництво фільмів та співробітництво між Кабінетом Міністрів України та Урядом Китайської Народної Республіки.

В один із днів відбулася зустріч української делегації у Міністерстві культури і туризму КНР. Обговорювали питання щодо організації Днів культури України у Китаї. Українська сторона у складі Вікторії Ярмощук та Сергія Неретіна запропонувала низку заходів, під час яких будуть представлені одні з найкращих здобутків культурної спадщини нашої країни. Попередньо Дні української культури в Китаї заплановані на осінь.

«Завдяки досвіду участі в одному з найбільших кіноринків в Азії та проведеним зустрічам із представниками медіа- та кіноіндустрії, регулюючими органами, ми маємо ще більше розуміння того, як потрібно працювати з партнерами в Китаї. Крім того, тепер ми дійсно впевнені в тому, що Україна цікава китайським партнерам і ми обов’язково продовжимо зміцнювати наше співробітництво. Ми дуже вдячні Державному Агентству України з питань кіно за надану індустрії можливість», – зазначила Вікторія Ярмощук.

За результатами участі України у 8-му Пекінському міжнародному кінофестивалі Перший заступник Голови Держкіно Сергій Неретін відзначив взаємну зацікавленість сторін у співпраці в галузі кінематографії: «Всередині нашої країни тільки сліпий міг не помітити відродження і бурхливий розвиток українського кіно. Тепер маємо нове завдання – заявити про це на зовнішніх ринках! Чому Китай? Тому що країна, яка має найбільшу кількість екранів (майже 51 тисяча!) і розвиток кіно в якій так само відбувається шаленими темпами – викликає захват і повагу… Саме тому співробітництво України та Китаю у кіногалузі є одним із пріоритетних завдань Держкіно та його приватних партнерів»

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Креативна Практика покаже цикл лекцій «Основи дизайну» в «Планета Кіно»

Цикл лекцій «Основи дизайну» від Креативної Практики — це двогодинна подорож у царину графічного дизайну. В рамках показу — питання ...

Нідерландська дизайнерка перетворює пігулки на комах

Дизайнерка перетворює пігулки на комах, порівнюючи різноманіття таблеток з різноманіттям комах у живій природі.

У Лондоні з’явилися білборди, які вимірюють забруднення повітря

Білборди, які вимірюють забруднення повітря, зображають вкриті квітами легені, які допомагають візуалізувати чистоту повітря поблизу.

Платформа Photocrowd оголосила 10 найкращих «картопляних» фото

Онлайн-платформа для фотографів провела конкурс Potato Photographer of the Year та обрала десять найкращих цьогорічних «картопляних» фото.

Протестний рух Replast SS2021 та колекція одягу зі сміття від київської дизайнерки

Київська дизайнерка Сніжана Чернецька (banda agency) та авторка інстаграм-проєкту @kyiv_bag_digest переосмислила пластик. Так народилась колекція одягу фактично зі сміття. Разом ...

Архітектура для собак: виставка японських дизайнерів вперше відвідає Європу

Колекція «Архітектура для собак» є ініціативою японського дизайнера Кенья Хара і включає в себе проєкти цілого ряду відомих архітекторів.