У вересні в Києві відбудеться фестиваль креативності та пост-діджитал культури OFFF

13-14 вересня у Києві відбудеться фестиваль креативності та пост-діджитал культури OFFF. Захід організовують Depositphotos та Projector.

«Це дводенна пригода для всіх, хто хоче познайомитися з яскравими талановитими людьми, отримати натхнення, купу нових ідей і знань у сфері дизайну, мультимедіа, кіно, технологій та сучасного візуального мистецтва», – кажуть організатори події.

Що таке OFFF

OFFF — найбільший європейський фестиваль креативності та пост-діджитал культури. Щороку до Барселони з’їжджаються дизайнери, арт-директори, власники студій, режисери, моушн-дизайнери, ілюстратори та креатори зі всього світу. Крім Барселони OFFF проходить у Відні, Лондоні, Нью-Йорку та Тель-Авіві.

Перший OFFF відбувся у Барселоні у 2001 році за ініціативи художника Гектора Айюсо і швидко набрав популярності та впливовості. Фестиваль збирає разом найцікавіших інноваційних медіа-художників, дизайнерів, саунд-дизайнерів та моушн-дизайнерів. На OFFF виступають зірки індустрії: Stefan Sagmeister, Erik Spiekermann, Paula Scher, Neville Brody, Joshua Davis, John Maeda, Ash Throp та багато інших.

Після 19 проведених фестивалей OFFF став синонімом креативності, меккою для творчого коммюніті, глобальною подією в області візуальної культури. 13-14 вересня OFFF Festival вперше відбудеться в Україні.

Спікери

Joshua Davis (NY, USA) — відомий американський дизайнер, техно-гік та медіа-художник. Володар світових нагород, Джошуа винайшов повністю новий підхід до створення дизайну. Відомий своєю експериментальною генеративною графікою, приголомшливими аудіовізуальними роботами та алгоритмічними анімаціями.

The Mill (London, England) — студія креативного контенту і VFX, створює візуальні ефекти, анімацію, відео-ролики, дизайн та захоплюючі діджитал проекти. Ви могли бачити роботи студії для Nike, Calvin Klein, Valentino, Samsung, Nissan, Lexus та багатьох брендів зі світовим іменем. Від студії виступатиме Will MacNeil — CG Design Director в The Mill, режисер, аніматор і цифровий художник.

Ricardo Gonzalez (NY, USA) називають маестро шрифта. Художник, дизайнер і каліграф створює неймовірні масштабні типографічні мурали. Серед клієнтів Рікардо: Apple, Nike, Mercedes Benz, Google, Microsoft, Pepsi, AirBnB, Toyota, Vice та багато інших.

B-Reel (NY, USA) — креативне агентство, що змінило рекламну індустрію. Команда сторітеллерів та технологів, які разом винаходять нові шляхи поєднання брендів та аудиторії. Офіси у Стокгольмі, Лондоні, Нью-Йорку, Лос-Анджелесі та Барселоні. Від B-Reel приїдуть Zack McDonald — креативний директор, який працює над рекламою, фільмами і виставками з кращими агенціями світу та Oscar Erlandsson — стратегічний директор B-Reel.

Paloma Rincon (Madrid, Spain) — фотографиня родом із Мексики створює вигадливі візуальні роботи на перетині фотографії, скульптури, дизайну та ілюстрації. Відома своїм винахідливим підходом до зображення: у результаті створює цілий світ, де форми, текстури, матеріали, світло і кольори об’єднуються у гармонії.

OFFF розрахований на дизайнерів та арт-директорів, медіа-художників та саунд-дизайнерів, креаторів рекламних агентств, власників дизайн-студій, працівників сфери візуальних комунікацій, студентів напрямів графічного дизайну та ілюстрації, а також на всіх, кого цікавить майбутнє діджиталу.

Програма

  • 13 вересня: мітапи і препаті.
  • 14 вересня: лекції, розмови, мітапи, виставки, воркшопи, фільми, перформанси та багато іншого.

Ціни (воркшопи не включено)

Mega Early Bird Ticket (перші 100 квитків)

General Pass – 2 Day Ticket + Official Bag — 140$ 

Early Bird Ticket

General Pass – 2 Day Ticket + Official Bag — 160$ 

Regular Ticket

General Pass – 2 Day Ticket — 180$

Придбати квитки можна за посиланням.

Фото: www.the-reference.com

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Ненудний простір: якби дизайн офісів створювали діти

Агенція Jellyfish нещодавно запропонувала дітям своїх співробітників дати волю уяві і створити дизайн для офісу майбутнього.

Тайванські Центри з контролю захворювань зобразили в стилі аніме персоніфікації хвороб

Тайванські Центри з контролю захворювань (CDC) зображають антропоморфні персоніфікації різних хвороб, уявляючи їх як персонажів аніме.

Бренд рушників Sheridan зобразив властивості своєї продукції танцем

Міцність та красу рушників зображав танцювальний колектив Sydney Dance Company, щоб хореографією показати, чому бренд Sheridan відрізняється від інших.

«Креативна Європа» організовує відкритий воркшоп «Міжнародна мобільність для митців»

Національне бюро програми ЄС «Креативна Європа» в Україні, яка фінансує дану програму мобільності, 25 лютого проведе безкоштовний онлайн-воркшоп «Міжнародна мобільність ...

Безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe: Як українцям працювати на іноземних ринках

25 лютого о 10:00 відбудеться безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe, організований компанією Payoneer. Понад десять експертів в області бізнесу та ...

Анімація на пательні: режисери Wriggles&Robins спекли відео до Дня млинця

Яким би млинцям ви не надавали перевагу, певно ви оціните майстерність режисерів-аніматорів, які спекли 600 млинців, перетворивши їх на відео до Дня млинця.