• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Творчість і дизайн

У пошуках прихованих сенсів дитячих книжок: 9 альтернативних ілюстрацій від художників-міленіалів

26 Жовтня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
У пошуках прихованих сенсів дитячих книжок: 9 альтернативних ілюстрацій від художників-міленіалів
Share on FacebookShare on Twitter

Спеціально до Всесвітнього дня художника Depositphotos, контент-платформа з 220 мільйонами зображень, аудіотреків і відео, представляє новий проєкт Hidden Messages in Children’s Books (Приховані сенси у дитячих книгах).

 Hidden Messages in Children's Books
Надія Руденко, «Хоббіт»

Depositphotos і команда ілюстраторів Projector Institute звернулися до світових бестселерів дитячої літератури й спробували переосмислити їх з позиції дорослої людини. Результатом дослідження стали нові, неявні сенси казок, які важко усвідомити у дитячому віці. У фокусі опинилися питання ментального здоров’я, самореалізації й внутрішньої сили, а також здорових відносин у родині й суспільстві. Художники зобразили ці теми в альтернативних ілюстраціях до всесвітньо відомих казок.

Анастасія Іванова, «Русалонька»

«У цьому проєкті ми хотіли поговорити про те, що непокоїть творців не тільки з точки зору професійного розвитку, але й порушити загальнолюдські теми. Дати художникам можливість у дорослому віці через творчість переосмислити ідеї книжок, які формували світогляд міленіалів — найактивнішого й найчисельнішого покоління у мережі. А ще — останнього покоління, яке виросло без гаджетів, цілодобового доступу до Google, соцмереж та інтернету. Важливим джерелом знань для багатьох міленіалів стали книги. А вік, у якому вони вперше взяли їх до рук, часто збігався з віком формування їхньої особистості», — каже креативна директорка Depositphotos Таті Тімошенко.

Аліса в Задзеркаллі
Павло Бестужев, «Аліса в Задзеркаллі»

Проєкт створений у колаборації з ілюстраторами курсу Illustration for Designers Projector Institute. У художників була можливість вибрати одну з казок для ілюстрації. Кожен міг запропонувати свою інтерпретацію твору й втілити її графічно. У проєкті альтернативні ілюстрації супроводжуються коментарями художників, у яких вони згадують дитинство й розмірковують про зв’язок з персонажами. 

Ольга Аристова, «Маленький принц»

«Саме з ілюстрації дитина починає робити вибір книги для читання. Ілюстрація робить казку зрозумілішою й містить у собі оцінку подій та героїв. Велика і важлива частина роботи ілюстратора — помічати неявні деталі, будувати через них діалог з глядачем. За час роботи над цим проєктом я ще раз переконався, наскільки по-різному думають люди, як по-різному бачать одну й ту ж історію. Ці різні погляди неймовірно надихають», — поділився куратор курсу Illustration for Designers Projector Institute, ілюстратор Євген Величев.

Поліна Удод, «Пітер Пен»

Для проєкту вибирали твори, що добре відомі аудиторії й не втратили свою актуальність і популярність. Всього до проєкту увійшло 9 шедеврів дитячої світової літератури: «Гобіт», «Аліса в Дивокраї», «Пітер Пен у Кенсінгтонських садах», «Русалонька», «Маленький принц», «Щедре дерево», «Таємничий сад», «Пеппі Довгапанчоха» й «Мері Поппінс».


Читайте також:

Фінська дизайнерка створила швейний конструктор для дітей

Перетворення класичних книг на марки

Теги: книжкова графікакреатив

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Аналітика

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду

27 Травня, 2025
Інсайти

Global Best of the Best Effie Awards: міжнародна можливість для переможців Effie Awards Ukraine

9 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників
Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025
Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.