У Києві презентують проект «Дослідження український театр»

13 грудня в Українському кризовому медіа центрі презентують результати дослідження стану театральної галузі в Україні, яке провела ГО «Культурна Асамблея» за підтримки Українського культурного фонду.

Дослідження фіксує стан галузі, відзначає здобутки і виклики, а також, маркує адміністративні, економічні, політичні та поведінкові проблеми, які заважають еволюційному розвитку українського театру на шляху до подальших трансформацій.

Дослідники сфокусувалися на вивченні та освітленні наступних питань:

  • Time-line найприкметніших подій в галузі в 1991-2018
  • Динаміка розвитку театру в Україні у постмайданний період: 2014 – 2018 рр.
  • Форми фінансування і стратегії театрального менеджменту
  • Статистика м. Києва: відвідування театрів та очікування глядачів
  • Ревю зарубіжного досвіду

«Всі зміни, що відбулися в галузі, потребують регулярної систематизації та переосмислення задля подальшого розвитку та трансформацій. Дослідження, яке зробила наша команда, допоможе як розвитку галузі, так і окремим театрам при розробці стратегій та в повсякденній діяльності, а також може стати базою для подальших досліджень». – прокоментувала подію Олена Салата, координаторка проекту, голова «Культурної Асамблеї».

Дослідження проводили фахівці:

Сергій Васильєв – театральний критик, педагог, заслужений діяч мистецтв України;

Ірина Чужинова – театрознавиця, голова ГО «Театральна платформа»;

Надія Соколенко – театрознавиця, координаторка «Сцени 6» Національного центру Олександра Довженка;

Олена Салата – координаторка проекту, член Ради Гільдії незалежних театрів України;

Оксана Тукалевська – експертка з маркетингу та комунікацій;

В’ячеслав Жила – театральний менеджер, керівник муніципального театру «Актор» (Київ). Соціологічне дослідження зроблене за участю дослідницького центру Factum Group Ukraine.

Початок презентації – о 13:00.

Щоб потрапити на захід, потрібно зареєструватися за посиланням.

Адреса: Київ, вул. Хрещатик, 2.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Everydays – The First 5000 Days

Аукціонний дім Christie’s вперше виставив на аукціон цифровий витвір мистецтва

Аукціонний дім Christie’s вперше виставив на продаж цифровий витвір мистецтва — колаж «Everydays – The First 5000 Days» («Кожен день — ...

Український діджей створив відеопроєкт, щоб допомогти малим виробництвам вина та їжі Північної Італії

Український діджей та засновник формації DJBuro Влад Фісун відібрав платівки італійських продюсерів та поєднав мікс із приватним відео, відзнятим торік ...

Бренд рушників Sheridan зобразив властивості своєї продукції танцем

Міцність та красу рушників зображав танцювальний колектив Sydney Dance Company, щоб хореографією показати, чому бренд Sheridan відрізняється від інших.

Балет для перегляду на смартфоні: Австралія проводить конкурс в карантинних умовах

Кожен виступ представляє одного з номінантів Telstra Ballet Dancer Awards–2020, закликаючи глядачів обрати, кому присудити Приз глядацьких симпатій.

мобільний павільйон House of Europe

House of Europe шукає креативні команди в українських містах, які готові прийняти мобільний павільйон

Минулого року разом з молодими українськими архітекторами Іваном Протасовим, Яною Бучацькою, Дмитром Міхєєвим і Тарасом Бараном команда House of Europe розробила мобільний павільйон. Це ...

Анімація на пательні: режисери Wriggles&Robins спекли відео до Дня млинця

Яким би млинцям ви не надавали перевагу, певно ви оціните майстерність режисерів-аніматорів, які спекли 600 млинців, перетворивши їх на відео до Дня млинця.