Після дивного 2020, 2021 приніс нам рік творчості в тенденціях дизайну. Він характеризувався яскравими фарбами, надією, теплотою, неоном, ностальгією та гумором. До того ж спільнота Picsart вносила понад 1 мільярд редагування щомісяця, продовжуючи дивувати нас найкреативнішими та запалюючими реміксами, редагуваннями та реплеями!
Але що далі? Маючи понад 150 мільйонів активних авторів щомісяця, і 80% з них віком до 35 років, ми думаємо, що ми досить добре знаємо, до яких тенденцій дизайну рухаються покоління Z і міленіали. Тому ми розглянули найпопулярніші пошукові запити в Picsart за останні кілька місяців і поговорили з нашою експертною творчою командою, щоб передбачити, що буде у 2022 році.
Нижче можна ознайомитися з нашим списком прогнозів на головні тенденції дизайну 2022 року. Що приверне увагу творців у всьому світі? Перегляньте та почніть створювати власні шедеври.
6 головних дизайнерських тенденцій, на які варто звернути увагу у 2022 році
Сучасна ностальгія
У минулому ми бачили тенденції, які тягнуться до певної епохи, залучаючи елементи модних стилів графічного дизайну 80-х або 90-х років. В цьому році ми побачили, зокрема, використання старих користувацьких інтерфейсів, як-от Windows 95 або ностальгічних фільтрів у стилі Polaroid.
Тепер можна спостерігати мікс всього цього. Це особливо помітно в музиці з новими треками таких виконавців, як The Weeknd, John Mayer та Dua Lipa. Здається, що вони всі представляють нам новий аудіокліп, якого раніше не було, але якось ми відчуваємо ностальгію. Нам це звучить знайомо, і ми любимо це «знайомо».
У 2022 році ми побачимо, як ця сучасна ностальгія закріпиться й у візуальному світі. Ми вже починаємо бачити це з обкладинками альбомів, як-от Дуа Ліпи «Future Nostalgia — Moonlight Edition» та сингл The Weeknd «Take my breath».
Метавсесвіт
Мета що? Метавсесвіт — це в основному 3D віртуальний світ, наповнений аватарами реальних людей. Хоча цей термін було введено в 1992 році в романі Snow Crash, нещодавня еволюція в таких технологіях, як NFT, розумні окуляри й навіть впливові 3D-моделі, викликали нові розмови про метавсесвіт. Ми бачимо поступовий перехід від представлення в Інтернеті самих себе до нової реальності, де люди можуть представляти себе як аватари. Схожим повсякденним прикладом цього є використання Memojis, де люди можуть «стати» акулами, коровами або карикатурними версіями самих себе.
Ми спостерігали, як пошукові запити навколо гри Toca World у віртуальному світі зросли на 1614%, а додаток для соціальних аватарів «imvu» зросли на 641%. Ми прогнозуємо, що популярність цієї гри буде зростати, оскільки все більше творців охоплять Мета Всесвіт.
Час для бірюзових відтінків
Протягом останніх місяців ми помітили, що пошукові запити, пов’язані з бірюзовим і блакитним кольором, зросли на 101% без ознак уповільнення. І це має сенс! Блакитний створює приємний контраст із яскравістю, яку ми бачили у 2021 році, яка включала креативні тенденції редагування, як-от лампа заходу сонця або редагування проектора. Колір також викликає асоціацію з цифровим світом, наприклад Матриця або інтерфейс системної помилки.
Блакитні відтінки заспокоюють око, але все ще несуть в собі деякі характеристики популярних яскравих і веселих відтінків 2021 року. Тож, дивлячись на тенденції дизайну 2022 року, ми, безперечно, побачимо, що більше брендів і творців тяжіють до синьо-бірюзового кольору та суміжних кольорів.
Гендерна інклюзивність
Покоління Z і міленіалів дуже піклуються про репрезентацію та інклюзивність у ЗМІ. Цей попит нікуди не дінеться. Ми спостерігаємо, що пошукові запити про гендерну інклюзивність зросли на 237%, причому такі терміни, як «транспрапор» і «гендерна рідина», є одними з найпопулярніших.
Оскільки гендерна плинність стає все більш обговорюваною, ми прогнозуємо, що репрезентація стане лише важливішою у творчій роботі.
Цифрова органічність
Подумайте про органічність друкованого матеріалу, старого паперу чи старовинної плівки. Organic Digital — це концепція емуляції цих речей за допомогою цифрових інструментів.
Ми часто бачимо це в Picsart із такими редагуваннями, як рваний папір, зернистість плівки, боке, мазки пензля та «ефект пластикової плівки», який виглядає так, ніби щось загорнуте в бульбашкову плівку, пластик або ламіновано.
Пошук ефекту «Рваний папір» збільшився на 909%, і багато авторів реалізують цю естетику розірваного паперу різними креативними способами. Також збільшилося використання «рукописних шрифтів» на 270%.
Усе це вказує на те, що креативні люди хочуть відчути реальність і наслідують це за допомогою цифрових засобів.
Готичні шрифти
Ми не можемо говорити про тенденції дизайну, не говорячи про шрифти. Шрифти без засічок й із засічками, як правило, чергуються за популярністю, але ми прогнозуємо, що 2022 рік буде пов’язаний зі шрифтами із засічками, особливо готичними.
Що таке готичні шрифти? Готичні шрифти також називаються Blackletter і відомі своїми дуже прикрашеними деталями. Ці декоративні шрифти походять зі стародавніх німецьких рукописів середньовіччя, але популярність знову зростає.
Використання готичних шрифтів у Picsart зросло на 270%, і ми очікуємо, що в новому році буде ще більше змін у цьому стилі. Ось чому ми вважаємо, що готичні шрифти обов’язково стануть одним із головних трендів дизайну у 2022 році.
Читайте також:
Додаток PicsArt створив штучний інтелект, який генерує саундтреки для відео