Телеканал "112 Україна" оновив графіку

За рік роботи каналу “112 Україна” в ефірі його основні принципи – прозорість, об'єктивність, динаміка та збалансованість точок зору – зміцніли та утвердилися. І нова графіка програмного контенту яскраво це підкреслює. Редизайну зазнали “Новини 112”, графіка прямоефірних студій “LIVE” та аналітично-підсумкової програми Павла Кужеєва “День: Made in Ukraine”.

 

Головний акцент у новій графіці зміщено на використання ефекту скла та прозорості, багатошаровості та динаміці. Саме такою є інформація, яку отримують телеглядачі каналу “112 Україна”: прозорою, багатогранною, об'єктивною та оперативною.

Логотип каналу “112 Україна” зазнав ребрендінгу: команда дизайнерів зробила ексклюзивне накреслення елементів логотипу, надавши йому відчуття стрімкості та динаміки – саме таким є ріст каналу та його шлях у завоюванні медіаринку.

Активно задіяні у новій графіці каналу інтерактивні елементи з титрами, які слугуватимуть телеглядачеві своєрідним інформаційним навігатором, що допомагатиме з перших секунд перегляду ефіру оперативно зорієнтуватися у швидкоплинному потоці новин.

У графіці підсумково-аналітичної програми “День: Made in Ukraine” було використано елементи українського орнаменту та “жорна часу”, оформленні у технократичному стилі. Новий дизайн програми символізує настання інформаційних підсумків дня, що минає: яким він був для українців, і які його наслідки у майбутньому. 

В цілому, новий дизайн ефіру, що сконцентрований навколо колоподібного логотипу, ставив собі за мету вийти за межі квадратного екрану і “жити у реальному світі”, що відповідає місії каналу – доносити до глядача найактуальнішу та найважливішу інформацію з усіх куточків України та світу.

Над креативними змінами у графіці каналу працювали головний режисер “112 України” Олександр Авшаров, команда дизайнерів каналу на чолі з провідним спеціалістом Юрієм Жалієм та арт-директором Марією Гостєвою, начальник відділу студійного та позастудійного виробництва Корчага Микола та технічна команда спеціалістів під керівництвом Скідана Дмитра.

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Зрозумілість і ненасильницьке спілкування, або Як креативно говорити на гострі соціальні теми

Зрозумілість і ненасильницьке спілкування, або Як креативно говорити на гострі соціальні теми

Навесні ми писали про старт нового українського проєкту на підтримку прав ЛГБТ+ спільноти «Союзники в дії». Реалізує його ГО «Точка ...

Агентство Reynolds and Reyner провело редизайн упаковок мороженого «Три Ведмеді»

За 19 лет ассортимент бренда «Три Ведмеді» заметно расширился. Компания вошла в тройку лучших производителей Украины. Но появилась и проблема ...

Двоповерховий салон літака обіцяє і спальні місця в економ-класі, і соціальну дистанцію

Американський стартап Zephyr Aerospace розробив для авіаліній дизайн, який передбачає двоповерховий салон літака та комбінацію крісла з ліжком для економ-класу. ...

Розмови про дизайн: Креативна Практика запускає серію міні-фільмів про дизайн

Розмови про дизайн: Креативна Практика запускає серію міні-фільмів про дизайн

Напередодні запуску курсу «Основи дизайну» від Креативної Практики, команда поспілкувалась з експертами проєкту та записала серію інтерв’ю. В них говорили ...

IKEA пропонує влаштувати віртуальний редизайн інтер’єру

Компанія IKEA звернулася до ряду провідних дизайнерських студій, щоб ті спробували візуалізувати серію концептів для віртуального редизайну інтер’єру

Studio flash on grey background

Depositphotos презентує проєкт «Стокова фотографія вчора і сьогодні»

Міжнародний фотобанк Depositphotos провів перше глибоке дослідження кардинальних змін у стоковій фотографії за останні 10 років. Мета проєкту «Стокова фотографія ...