24 серпня Україна святкувала 30-річчя незалежності України! До цієї важливої дати креативники TABASCO створили 2 варіанти айдентики, які передають їхнє бачення можливих варіантів комунікації річниці.
Олег Завгородній, Associate Creative Director TABASCO: «Імідж України раз-по-раз потерпає від примітивних художніх і смислових рішень, від традиційної квазіселянської шароварщини. “Традиційні” іміджеві рішення насправді підтримують у нас комплекс меншовартості — саме тому вони століттями нав’язувалися нам зі Сходу, а спроби переінакшення цього іміджу присікалися. Насправді навіть історично Україна — це геть не самі чубаті козаки та вишиванки. Це високоінтелектуальна шляхта, конституція та демократія, це освоєння Космосу та IT, це університети, друкарні, це лікарі, винахідники, музиканти тощо. Тобто великий і прогресивний культурний “осередок”, люди, що зробили значний внесок у розвиток і збереження Планети. Наш імідж має бути відповідним — сучасним, прогресивним, з думкою насамперед про майбутнє. Саме так, як це завжди було насправді, а не в радянських методичках. Саме з цією думкою наша команда створила 2 альтернативні варіанти айдентики, присвячені 30-річчю Незалежності України».
Ідея перша. 30 кРОКІВ
Концепція:
Шлях історії нашої країни — надзвичайно довгий, і роки Незалежності — це лише 30 кроків на цьому шляху. Але вони є дуже важливими, тому що ми робимо їх самостійно. Кроки вперед. Вгору. А головне — назустріч одне одному. Кроки символізують рух та свободу, прагнення та наполегливість. Перефразувавши відомі слова Ніла Армстронга, можна сказати: «30 маленьких кроків для кожного з нас — 30 величезних кроків для всієї країни».
Тож основним сенсом цієї ідеї стало саме натхнення. Надихнути кожного сучасного українця рухатися уперед, робити власні кроки з думкою про спільні 30 кРОКІВ, які вже було зроблено.
Реалізація ідеї в айдентиці:
Логотип 30 кРоків уперед несе в собі українську символіку, а саме стилізований герб України, який повернутий на 90 градусів та формує цифру три.
За допомогою айдентики також можна легко підкреслити не тільки прагнення українців, а й те, як саме вони крокують назустріч майбутньому.
Ідея друга. Ukraine 3.0
Концепція:
Ми добре розуміємо, що насправді нам набагато більше ніж 30 років, у нас вже були дві держави — Київська Русь і УНР. Сьогодні можна сказати, що ми маємо третю, сучасну версію: Україну 3.0. І кожен українець є її розробником.
Таким чином команда TABASCO хотіла сфокусувати увагу українців не на 30-річчі як важливій даті, а на сутності та історичному векторі держави. Аби громадяни сприймали країну у якості спільної платформи, розвиток якої залежить від кожного. Бо саме спільними зусиллями створюється сучасна версія України 3.0.
Реалізація ідеї в айдентиці:
Логотип Україна 3.0 має прямє відсилання до digital-середовища — тег. Він добре розкладається на стиль коштом використання впізнаваної форми та можливості створювати цілі патерни, «хмари» тегів.
Дане рішення покликане показати, що в усіх сферах життя українці намагаються бути якомога інноваційними та крокувати в ногу з часом. Іншими словами, Ukraine 3.0 — це країна нового покоління, яку ми будуємо разом.
Читайте також:
Saatchi & Saatchi Ukraine разом з командою Назара Дороша та за підтримки МЗС показали Україну під новим кутом