В цьому році «Київський маргариновий завод» (торгова марка Olkom) запустив виробництво високоякісного спреду, який цілком може конкурувати з маслом завдяки зниженому вмісту холестерину та відсутності транс-ізомерів. На Заході рослинно-молочні суміші вже давно завоювали довіру ринку, в той час як українські споживачі все ще сприймають їх упереджено. Основні причини — відсутність об’єктивної інформації та насиченість ринку низькоякісними замінниками масла.
Основним завданням в ході розробки дизайну було досягнути певної інноваційності в межах доволі консервативного сегмента. Необхідно було привернути увагу, викликати довіру та відмежуватися від конкурентів: як звичайного спреду так і масла.
Дизайн поєднав так звану «молочність» та «рослинність», а ще передав сільську атмосферу смачної та натуральної їжі. Джерелом натхнення слугували традиційні народні промисли, зокрема «Петриківка». Проте ми дещо переосмислили та осучаснили добре відомі орнаменти, зробили їх крос-культурними, близькими не лише українцям.
Особливим дизайн робить композиція, яка дозволяє довільно перевертати пакування. При цьому зберігається впізнаваність, читабельність та естетичність. Окрім привабливої несподіванки, пакування добре виглядає і на столі і в горизонтальному холодильнику в магазині, коли є можливість огляду з різних боків. А ще це дозволяє уникати ризиків хаотичного розміщення на торгівельних полицях.