Стильный дизайн на два салатика

Компания Kraft Heinz объединилась с дизайнерским агентством Bulletproof, чтобы разработать брендинг и графический дизайн для своего последнего продукта — заправок для салатов Kraft Dressings в мягких дой-паках объемом 110 граммов. Заправки выпускаются компанией в пяти великолепных вкусах.

Взыскательные потребители теперь могут насладиться вкусами, которые они знают и любят, но в удобных порционных упаковках. Удобный дой-пак, которого хватает на заправку 2 салатов, прекрасно подойдет для дегустации новой линейки соусов Kraft Salad Dressings.

 

«Нашей главной задачей было создать дизайн, который отдаст должное сильным и насыщенным вкусам продукта, а также тому кулинарному приключению, которое ждёт потребителей в каждой упаковке», — отметила Линн Стриклер (Lynne Strickler), бренд-менеджер Kraft.

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Ковідний диван і табурет із газет: чудернацькі меблі як витвір мистецтва

Химерні віртуальні об’єкти, невидиме під дощем крісло та ковідний диван: щось із цього спокійно можна використовувати, а на щось – страшно сідати.

Якої форми набуває сучасний візуальний креатив у арабській культурі

Лабораторія дизайну Archief Cairo бере свій початок із досліджень «вуличного» креативу: наліпки на машинах, вивіски магазинів і навіть сміття під ногами.

Ненудний простір: якби дизайн офісів створювали діти

Агенція Jellyfish нещодавно запропонувала дітям своїх співробітників дати волю уяві і створити дизайн для офісу майбутнього.

Тайванські Центри з контролю захворювань зобразили в стилі аніме персоніфікації хвороб

Тайванські Центри з контролю захворювань (CDC) зображають антропоморфні персоніфікації різних хвороб, уявляючи їх як персонажів аніме.

Бренд рушників Sheridan зобразив властивості своєї продукції танцем

Міцність та красу рушників зображав танцювальний колектив Sydney Dance Company, щоб хореографією показати, чому бренд Sheridan відрізняється від інших.

Анімація на пательні: режисери Wriggles&Robins спекли відео до Дня млинця

Яким би млинцям ви не надавали перевагу, певно ви оціните майстерність режисерів-аніматорів, які спекли 600 млинців, перетворивши їх на відео до Дня млинця.