С его помощью сеть кофеен Starbucks попыталась продемонстрировать истинную артистичность и сложность такого напитка, как кофе.

Фото: thedieline.com

Фирменный символ кофейни — Сирена — получила новый образ. Она стала слегка современнее, но сохранила при этом классическую сущность оригинала. Чтобы подчеркнуть ручную работу и смелость вкуса, иллюстрации были сделаны в стиле эскиза. Также использовались яркие акварельные краски и изысканные детали.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Флешмоб #мистецтвовдома

Флешмоб в Instagram: українці відтворюють версії відомих картин

Арт-директор PinchukArtCentre Бйорн Гельдхоф та арт-критик Костянтин Дорошенко запустили в Instagram флешмоб #мистецтвовдома. Мета флешмобу — закликати українців творчо самоізолюватись ...

Файлообмінник WeTransfer пропонує помалювати цифровими фарбами, доки файл завантажується

WeTransfer пропонує користувачам присвятити 90 секунд створенню власної картини цифровими фарбами, доки вони чекають на завантаження файлу.

Після редизайну новий логотип Nissan може стати двовимірним

Цілком імовірно, що новий логотип Nissan буде двовимірним та з мінімалістичним дизайном, адже наразі тенденція до спрощення має сенс.

Іконічні обкладинки музичних альбомів були «оновлені» з дотриманням соціального дистанціювання

Щоб донести до широкого загалу важливість дотримання соціальної дистанції, агенція Activista зробила редизайн обкладинок музичних альбомів.

Словенський креатор робить редизайн відомих логотипів

Словенський креатор Юре Товрлян зробив редизайн відомих логотипів, щоб надати їм актуальнішого вигляду у часи епідемії коронавірусу.

26 креативних компаній запустили безкоштовний онлайн-курс про дизайн і програму працевлаштування

До 21 березня відкрита реєстрація на безкоштовний курс Creative Practice «Основи дизайну» Минулого року в Україні запустилася освітня платформа для ...