Стаканчики McDonald’s с двусмысленной картинкой

В Японии сеть McDonald’s выпустила безалкогольный напиток McFizz, который разливают в специальные прозрачные стаканчики. Создавая для них рисунок, дизайнеры выбрали тему лета и романтики. Так что на каждом из них изображена парочка влюбленных – мальчик и девочка на противоположных сторонах стакана.

По задумке, если опустевший стаканчик правильно повернуть, парочка обменяется поцелуем.

Но только если его повернуть правильно.

А если стаканчик наклонить под углом, то рейтинг картинки быстро становится недетским.

Кроме того, чем сильнее наклон, тем сильнее искажается картинка, делая одну из фигурок значительно меньше (и преступно младше) другой.

И теперь, пока в McDonald’s не спохватились и не остановили выпуск этих стаканчиков, каждый турист считает своим долгом ухватить себе на память такой двусмысленный образчик дизайна.

Источник

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

У паризькому Центрі Помпіду з’явиться зала з роботами українських митців

У Центрі Жоржа Помпіду в Парижі з’явиться колекція робіт українських митців. Завдяки ініціативі Українського клубу колекціонерів сучасного мистецтва в постійну колекцію ...

Ненудний простір: якби дизайн офісів створювали діти

Агенція Jellyfish нещодавно запропонувала дітям своїх співробітників дати волю уяві і створити дизайн для офісу майбутнього.

Тайванські Центри з контролю захворювань зобразили в стилі аніме персоніфікації хвороб

Тайванські Центри з контролю захворювань (CDC) зображають антропоморфні персоніфікації різних хвороб, уявляючи їх як персонажів аніме.

Everydays – The First 5000 Days

Аукціонний дім Christie’s вперше виставив на аукціон цифровий витвір мистецтва

Аукціонний дім Christie’s вперше виставив на продаж цифровий витвір мистецтва — колаж «Everydays – The First 5000 Days» («Кожен день — ...

Український діджей створив відеопроєкт, щоб допомогти малим виробництвам вина та їжі Північної Італії

Український діджей та засновник формації DJBuro Влад Фісун відібрав платівки італійських продюсерів та поєднав мікс із приватним відео, відзнятим торік ...

Бренд рушників Sheridan зобразив властивості своєї продукції танцем

Міцність та красу рушників зображав танцювальний колектив Sydney Dance Company, щоб хореографією показати, чому бренд Sheridan відрізняється від інших.