Стаканчики McDonald’s с двусмысленной картинкой

В Японии сеть McDonald’s выпустила безалкогольный напиток McFizz, который разливают в специальные прозрачные стаканчики. Создавая для них рисунок, дизайнеры выбрали тему лета и романтики. Так что на каждом из них изображена парочка влюбленных – мальчик и девочка на противоположных сторонах стакана.

По задумке, если опустевший стаканчик правильно повернуть, парочка обменяется поцелуем.

Но только если его повернуть правильно.

А если стаканчик наклонить под углом, то рейтинг картинки быстро становится недетским.

Кроме того, чем сильнее наклон, тем сильнее искажается картинка, делая одну из фигурок значительно меньше (и преступно младше) другой.

И теперь, пока в McDonald’s не спохватились и не остановили выпуск этих стаканчиков, каждый турист считает своим долгом ухватить себе на память такой двусмысленный образчик дизайна.

Источник

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Український інститут запускає програму Ukraine Everywhere для презентації візуальної культури України за кордоном

Український інститут розпочав нову онлайн програму для представлення візуальної культури України за кордоном — Ukraine Everywhere, та оголошує конкурс проєктних ...

MEGOGO розпочав власне виробництво аудіокнижок

На MEGOGO з’явились перші аудіокнижки власного виробництва. Медіасервіс триматиме фокус переважно на сучасній українській літературі, а також новинках українських видавництв. ...

Мешканці будинку для літніх людей відтворюють обкладинки альбомів поп-зірок

Те, що карантин може стати стимулом для натхнення, блискуче довели жителі будинку для літніх людей Sydmar Lodge Care Home в ...

Диригентка Оксана Линів: якщо ми нічого не створимо всередині — нам нічого буде демонструвати назовні

Оксана Линів — диригентка симфонічного оркестру, яка здобула світове визнання. Донедавна — перша в історії жінка-головна диригентка Опери та філармонійного оркестру в ...

Як визначити шрифт та колір: дві ініціативи, покликані полегшити роботу креаторам

Платформа FontInLogo збирає інформацію про логотипи брендів, а мобільний додаток Pantone Connect дозволяє класифікувати будь-який колір.

BBDO Ukraine створило нову айдентику для Одеського міжнародного кінофестивалю

Коли у BBDO Ukraine розпочали співпрацю з кінофестивалем, головним завданням було — знайти візуальну форму, яка найкращим чином розповість про ...