Смертельное оружие в фирменном стиле

Как это получается у основателей студии Бенджамина Симона и Дика Шустера, мы можем увидеть в их автоском проекте “Корпоративное оружие”. Дизайнеры создали макеты мощного воорудения использовав фирменные цвета и логотипы известных брендов. Как утверждают сами авторы, так они пытались показать “силу и мощь каждого из этих брендов”.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Румунська дизайнерка плете мереживні сукні з електричних дротів

Головною окрасою колекції «Румунський камуфляж» стала сукня з дротяного мережива, на яку пішло понад 1000 годин наполегливої праці.

Creascope запрошує на онлайн-семінар від Trend Union

23 липня відбудеться вебінар Stillness, організований Creascope спільно з Trend Union. Cвіт нарешті винаходить новий культурний ландшафт, у якому ціннісні ...

Мешканці будинку для літніх людей відтворюють обкладинки альбомів поп-зірок

Те, що карантин може стати стимулом для натхнення, блискуче довели жителі будинку для літніх людей Sydmar Lodge Care Home в ...

Як визначити шрифт та колір: дві ініціативи, покликані полегшити роботу креаторам

Платформа FontInLogo збирає інформацію про логотипи брендів, а мобільний додаток Pantone Connect дозволяє класифікувати будь-який колір.

BBDO Ukraine створило нову айдентику для Одеського міжнародного кінофестивалю

Коли у BBDO Ukraine розпочали співпрацю з кінофестивалем, головним завданням було — знайти візуальну форму, яка найкращим чином розповість про ...

Plan B: в Sergey Makhno Architects створили проєкт будинку на глибині 15 метрів

Команда студії Sergey Makhno Architects розробила інноваційну концепцію підземного будинку — Plan B. «Якщо ти не прислухаєшся до світу, не ставишся ...