Словенський креатор робить редизайн відомих логотипів

Словенський креатор Юре Товрлян (Jure Tovrlgan) творчо переосмислив ряд логотипів, щоб надати їм актуальнішого вигляду у часи епідемії коронавірусу. Наприклад, його редизайн відомих логотипів відображає таке поняття як «соціальне дистанціювання». Тобто кола на логотипі Mastercard і олімпійські кільця тепер розташовані на безпечній відстані одне від одного. Слоган під емблемою Nike тепер закликає «просто не роби цього», русалка-маскот Starbucks вдягнула медичну маску, а силует Джеррі Веста на логотипі Національної баскетбольної асоціації примостився перед ноутбуком. (Легка) мішень Target нагадує, на що перетворюються відвідувачі людних супермаркетів, а пивному бренду Corona Extra у ці часи «Потрібна нова назва».

Редизайн відомих логотипів, розміщений на сторінці креатора на Behance, виявився ідеєю в ногу з часом. Так латиноамериканська компанія Mercado Libre, беручи до уваги останні події, й справді змінила свій логотип з рукостискання на менш контактний жест «стукнутися кулаками».

Юре Товрлян є креативним директором незалежної словенської агенції AV Studio. З новими логотипами він почав експериментувати десь тиждень тому. За його словами: «Ситуація з COVID-19 дійсно почала виходити з-під контролю, і всі стрічки новин в соцмережах були забиті нашвидкуруч зліпленими мемами. Тож я вирішив повернутися до свого давнього захоплення, дизайну логотипів. Це було те, що мене особисто підбадьорило б в ці непевні часи».

Вперше ця ідея спала йому на думку, коли він роздивлявся логотип Starbucks і раптом подумав: «А як би ця русалка виглядала, якщо б на ній була медична маска?»

Юре Товрлян пояснив, що для свого проєкту він обрав найбільш іконічні торгові марки – Nike, Apple, Starbucks та Coca-Cola. Але редизайн всіх цих відомих логотипів виявився не такою простою задачею, як йому уявлялося спочатку. «Деякі з них містили в собі такий потенціал, деякі – ні».

Щодо того, як його робота була сприйнята публікою, дизайнер зазначив: «Серед перших коментарів вистачало негативних. Але ж ці логотипи були створені з метою підбадьорити всіх! Я просто хотів знайти новий спосіб, який дозволив би донести до людей важливі послання, нагадавши їм дотримуватися соціального дистанціювання та за можливості лишатися вдома. І поступово всі це побачили і стали сприймати мій проєкт як дещо позитивне та креативне».

Компанії-власники логотипів з дизайнером напряму поки що не зв’язувалися. Втім, він впевнений, що бренди не сприймуть як образу те, що він трохи підправив їхні логотипи, щоб насмішити занепокоєних людей.

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Тайванські Центри з контролю захворювань зобразили в стилі аніме персоніфікації хвороб

Тайванські Центри з контролю захворювань (CDC) зображають антропоморфні персоніфікації різних хвороб, уявляючи їх як персонажів аніме.

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Соціальний проєкт року»

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Everydays – The First 5000 Days

Аукціонний дім Christie’s вперше виставив на аукціон цифровий витвір мистецтва

Аукціонний дім Christie’s вперше виставив на продаж цифровий витвір мистецтва — колаж «Everydays – The First 5000 Days» («Кожен день — ...

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Український діджей створив відеопроєкт, щоб допомогти малим виробництвам вина та їжі Північної Італії

Український діджей та засновник формації DJBuro Влад Фісун відібрав платівки італійських продюсерів та поєднав мікс із приватним відео, відзнятим торік ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...