Словенський креатор робить редизайн відомих логотипів

Словенський креатор Юре Товрлян (Jure Tovrlgan) творчо переосмислив ряд логотипів, щоб надати їм актуальнішого вигляду у часи епідемії коронавірусу. Наприклад, його редизайн відомих логотипів відображає таке поняття як «соціальне дистанціювання». Тобто кола на логотипі Mastercard і олімпійські кільця тепер розташовані на безпечній відстані одне від одного. Слоган під емблемою Nike тепер закликає «просто не роби цього», русалка-маскот Starbucks вдягнула медичну маску, а силует Джеррі Веста на логотипі Національної баскетбольної асоціації примостився перед ноутбуком. (Легка) мішень Target нагадує, на що перетворюються відвідувачі людних супермаркетів, а пивному бренду Corona Extra у ці часи «Потрібна нова назва».

Редизайн відомих логотипів, розміщений на сторінці креатора на Behance, виявився ідеєю в ногу з часом. Так латиноамериканська компанія Mercado Libre, беручи до уваги останні події, й справді змінила свій логотип з рукостискання на менш контактний жест «стукнутися кулаками».

Юре Товрлян є креативним директором незалежної словенської агенції AV Studio. З новими логотипами він почав експериментувати десь тиждень тому. За його словами: «Ситуація з COVID-19 дійсно почала виходити з-під контролю, і всі стрічки новин в соцмережах були забиті нашвидкуруч зліпленими мемами. Тож я вирішив повернутися до свого давнього захоплення, дизайну логотипів. Це було те, що мене особисто підбадьорило б в ці непевні часи».

Вперше ця ідея спала йому на думку, коли він роздивлявся логотип Starbucks і раптом подумав: «А як би ця русалка виглядала, якщо б на ній була медична маска?»

Юре Товрлян пояснив, що для свого проєкту він обрав найбільш іконічні торгові марки – Nike, Apple, Starbucks та Coca-Cola. Але редизайн всіх цих відомих логотипів виявився не такою простою задачею, як йому уявлялося спочатку. «Деякі з них містили в собі такий потенціал, деякі – ні».

Щодо того, як його робота була сприйнята публікою, дизайнер зазначив: «Серед перших коментарів вистачало негативних. Але ж ці логотипи були створені з метою підбадьорити всіх! Я просто хотів знайти новий спосіб, який дозволив би донести до людей важливі послання, нагадавши їм дотримуватися соціального дистанціювання та за можливості лишатися вдома. І поступово всі це побачили і стали сприймати мій проєкт як дещо позитивне та креативне».

Компанії-власники логотипів з дизайнером напряму поки що не зв’язувалися. Втім, він впевнений, що бренди не сприймуть як образу те, що він трохи підправив їхні логотипи, щоб насмішити занепокоєних людей.

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

У новій кампанії Durex закликає не повертатися до «нормального» життя

Час іде невпинно, і карантинні обмеження потроху зменшуються. Час повертатися до нормального життя. Але чи було життя до карантину насправді ...

Рідлі Скотт запрошує всіх долучатися до створення сіквелу «Життя за один день»

У 2010 році Рідлі Скотт та Кевін Макдональд створили за допомогою краудсорсингу документальний фільм, який показував один день життя на Землі.

Біг, плавання та секс у новій кампанії від Fedoriv Agency для «Моршинської»

Сімнадцять відеороликів, об’єднаних слоганом «Природа твого тіла», 35 годин зйомок на десяти локаціях, команда з понад 100 людей, швейцарський режисер, ...

Кабмін проголосував за виділення фінансування на розвиток культури і креативних індустрій

Сьогодні на засіданні Кабінет міністрів України проголосував за виділення фінансування культури та креативних індустрій. На даному етапі кошти виділено в ...

У Швеції МакДональдз надсилає дідусям та бабусям «пошту» від онуків

Замість іграшки в наборах Happy Meal Senior містяться малюнки, намальовані дітлахами власноруч для своїх дідусів та бабусь.

Гурт Twenty One Pilots запустив нескінченний музичний кліп

Ті, хто останнім часом зазирали на канал Twenty One Pilots на YouTube, бачили, що трансляція потоку мінливих зображень, дійсно все ще триває.