• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Натхнення

Словенський креатор робить редизайн відомих логотипів

19 Березня, 2020
Час прочитання: 3 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Словенський креатор Юре Товрлян (Jure Tovrlgan) творчо переосмислив ряд логотипів, щоб надати їм актуальнішого вигляду у часи епідемії коронавірусу. Наприклад, його редизайн відомих логотипів відображає таке поняття як «соціальне дистанціювання». Тобто кола на логотипі Mastercard і олімпійські кільця тепер розташовані на безпечній відстані одне від одного. Слоган під емблемою Nike тепер закликає «просто не роби цього», русалка-маскот Starbucks вдягнула медичну маску, а силует Джеррі Веста на логотипі Національної баскетбольної асоціації примостився перед ноутбуком. (Легка) мішень Target нагадує, на що перетворюються відвідувачі людних супермаркетів, а пивному бренду Corona Extra у ці часи «Потрібна нова назва».

Редизайн відомих логотипів, розміщений на сторінці креатора на Behance, виявився ідеєю в ногу з часом. Так латиноамериканська компанія Mercado Libre, беручи до уваги останні події, й справді змінила свій логотип з рукостискання на менш контактний жест «стукнутися кулаками».

Юре Товрлян є креативним директором незалежної словенської агенції AV Studio. З новими логотипами він почав експериментувати десь тиждень тому. За його словами: «Ситуація з COVID-19 дійсно почала виходити з-під контролю, і всі стрічки новин в соцмережах були забиті нашвидкуруч зліпленими мемами. Тож я вирішив повернутися до свого давнього захоплення, дизайну логотипів. Це було те, що мене особисто підбадьорило б в ці непевні часи».

Вперше ця ідея спала йому на думку, коли він роздивлявся логотип Starbucks і раптом подумав: «А як би ця русалка виглядала, якщо б на ній була медична маска?»

Юре Товрлян пояснив, що для свого проєкту він обрав найбільш іконічні торгові марки – Nike, Apple, Starbucks та Coca-Cola. Але редизайн всіх цих відомих логотипів виявився не такою простою задачею, як йому уявлялося спочатку. «Деякі з них містили в собі такий потенціал, деякі – ні».

Щодо того, як його робота була сприйнята публікою, дизайнер зазначив: «Серед перших коментарів вистачало негативних. Але ж ці логотипи були створені з метою підбадьорити всіх! Я просто хотів знайти новий спосіб, який дозволив би донести до людей важливі послання, нагадавши їм дотримуватися соціального дистанціювання та за можливості лишатися вдома. І поступово всі це побачили і стали сприймати мій проєкт як дещо позитивне та креативне».

Компанії-власники логотипів з дизайнером напряму поки що не зв’язувалися. Втім, він впевнений, що бренди не сприймуть як образу те, що він трохи підправив їхні логотипи, щоб насмішити занепокоєних людей.

Джерело

Теги: дизайнздоров'ялоготипы

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

19 Травня, 2025

Національний конкурс Ukrainian Design: The Very Best Of 2025 представив шортлисти цьогорічної програми. Щороку конкурс відзначає найкращі дизайнерські проєкти України – від робіт знаних агенцій та студій до нових імен,...

Читати даліDetails

Ікона чистоти та стилю: MAKE SENSE створили лонч-кампанію для перших в Україні чорних вологих серветок Naturelle

Банкінг як модна філософія

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

MRKTNG MRTHN 2025 «Під сонцем інсайтів»: реєстрація відкрита

16 Травня, 2025
Відео

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою

12 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей
Відео

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

15 Травня, 2025
Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025
Бізнес та Інновації

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025

20 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.