Словенський креатор Юре Товрлян (Jure Tovrlgan) творчо переосмислив ряд логотипів, щоб надати їм актуальнішого вигляду у часи епідемії коронавірусу. Наприклад, його редизайн відомих логотипів відображає таке поняття як «соціальне дистанціювання». Тобто кола на логотипі Mastercard і олімпійські кільця тепер розташовані на безпечній відстані одне від одного. Слоган під емблемою Nike тепер закликає «просто не роби цього», русалка-маскот Starbucks вдягнула медичну маску, а силует Джеррі Веста на логотипі Національної баскетбольної асоціації примостився перед ноутбуком. (Легка) мішень Target нагадує, на що перетворюються відвідувачі людних супермаркетів, а пивному бренду Corona Extra у ці часи «Потрібна нова назва».
Редизайн відомих логотипів, розміщений на сторінці креатора на Behance, виявився ідеєю в ногу з часом. Так латиноамериканська компанія Mercado Libre, беручи до уваги останні події, й справді змінила свій логотип з рукостискання на менш контактний жест «стукнутися кулаками».
Юре Товрлян є креативним директором незалежної словенської агенції AV Studio. З новими логотипами він почав експериментувати десь тиждень тому. За його словами: «Ситуація з COVID-19 дійсно почала виходити з-під контролю, і всі стрічки новин в соцмережах були забиті нашвидкуруч зліпленими мемами. Тож я вирішив повернутися до свого давнього захоплення, дизайну логотипів. Це було те, що мене особисто підбадьорило б в ці непевні часи».
Вперше ця ідея спала йому на думку, коли він роздивлявся логотип Starbucks і раптом подумав: «А як би ця русалка виглядала, якщо б на ній була медична маска?»
Юре Товрлян пояснив, що для свого проєкту він обрав найбільш іконічні торгові марки – Nike, Apple, Starbucks та Coca-Cola. Але редизайн всіх цих відомих логотипів виявився не такою простою задачею, як йому уявлялося спочатку. «Деякі з них містили в собі такий потенціал, деякі – ні».
Щодо того, як його робота була сприйнята публікою, дизайнер зазначив: «Серед перших коментарів вистачало негативних. Але ж ці логотипи були створені з метою підбадьорити всіх! Я просто хотів знайти новий спосіб, який дозволив би донести до людей важливі послання, нагадавши їм дотримуватися соціального дистанціювання та за можливості лишатися вдома. І поступово всі це побачили і стали сприймати мій проєкт як дещо позитивне та креативне».
Компанії-власники логотипів з дизайнером напряму поки що не зв’язувалися. Втім, він впевнений, що бренди не сприймуть як образу те, що він трохи підправив їхні логотипи, щоб насмішити занепокоєних людей.