Шоколадка за 250 долларов

Отель Trump SoHo New York теперь подаёт своим гостям самый дорогой чистейший шоколад в мире — To’ak. Стоимость одной плитки весом 42,5 грамма составляет 260 долларов США. Шоколад производится с использованием уникальных какао-бобов с вековых деревьев, растущих на небольшом участке земли. При этом отель предлагает целый пакет дегустации этого лакомства. Гости, которые заказывают такой пакет, получают возможность насладиться шоколадом To’ak вместе с великолепным коньяком Frapin XO Cognac в пентхаусе, расположенном на 46 этаже отеля.

В номере есть терраса, которая выходит на Манхэттен и реку Гудзон. Гостям подадут коробку с шоколадом, завернутого в золотистую бумагу, а также деревянные щипчики, которые не позволят рукам изменить естественный богатый вкус лакомства.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Що вийшло, коли штучний інтелект спробував уявити іграшки-бестселери 2020

Компанія Adzooma спробувала візуалізувати найцікавіші гіпотетичні іграшки-бестселери 2020 року, згенеровані штучним інтелектом.

Погнуті стовпи: ось уже 9 років нідерландський дизайнер працює над дивним проєктом

Дизайнер Онно Блейз вже впродовж багатьох років видивляється погнуті стовпи на узбіччях доріг. Він встиг зібрати 1400 фотографій, присвячених цій темі.

IAMIDEA agency створила стратегію та рекламну кампанію 49-го кінофестивалю «Молодість»

Новий слоган – КІНО НЕ БЕЗ ПИТАНЬ. Кінофестиваль «Молодість» — перший міжнародний кінофестиваль на території України, що функціонує з 1970 ...

Вітрини ЦУМ визнали найкращими на міжнародному конкурсі VMSD’s 2020 International Visual Competition

Проєкт оформлення новорічних вітрин ЦУМ «Фабрика Подарунків» був визнаний кращим проєктом року за версією американського журналу VMSD (Visual Merchandising and ...

R Agency актуалізувала дизайн пакування «Актуалю» від Danone

«Актуаль» — літній освіжаючий напій, у якого є big idea:«”Актуаль” завжди актуальний». Тому, щоб це завжди залишалось правдою, у R ...

Артіграшки від українського дизайнера допомагатимуть у боротьбі з COVID-19

Студія українського дизайну, архітектури та кераміки Sergey Makhno Architects створила серію керамічних артіграшок DIDO.Ковідо як реакцію-внесок у боротьбу з пандемією ...