Студія українського дизайну ти архітектури Sergey Makhno Architects виборола гран-прі конкурсу «Інтер’єр року» за проект Дім Шкруба. Це будинок у передмісті Києва, виконаний у сучасному українському стилі.

Церемонія нагородження відбулася 6 грудня у КВЦ «Парковий». Конкурс проводиться водинадцяте і збирає більше 1000 відвідувачів щороку. Серед цьогорічних членів журі — голандець Річард Хаттен, чиї роботи експонуються у Design Museum London і MoMA; француженка Маталі Красе, нагороджена національним французьким орденом «За заслуги», авторка світового бестселеру про дизайн «Thammada — The Adventurous Interiors of Paola Navone» Паола Навоне.

Цьогорічна перемога для студії Sergey Makhno Architects стала вже п’ятою на конкурсі. Раніше майстерня також отримувала гран-прі конкурсу та перемоги у номінаціях.

«Я дійсно щасливий, що цю відзнаку отримав проект, який фактично “зшитий” з українських традицій. Цим міжнародне журі ще раз підтвердило, що ми можемо бути цікаві світу тільки, якщо будемо самими собою. Коли я вперше відвідав Японію і побачив, як вони цінують свою спадщину, зрозумів, що українська культура — також надзвичайно багата, але ми не завжди вміємо її цінувати. Японія повернула мені Україну. Розплющила очі і, головне, відкрила серце тому багатству, що маю від народження, в себе вдома», — каже Сергій Махно.

Дім Шкруба має традиційний для України очеретяний дах, фасад оздоблений деревом. В інтер’єрі віддали увагу сучасному мистецтву та українським традиціям: стіни з глини, за обідній стіл слугує гуцульський 1935 року, на кухні є мисник, дерево використали повторно — розібрали старі хати. Оздобили керамікою та живописом.

Фото: Sergey Makhno Architects 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Флешмоб #мистецтвовдома

Флешмоб в Instagram: українці відтворюють версії відомих картин

Арт-директор PinchukArtCentre Бйорн Гельдхоф та арт-критик Костянтин Дорошенко запустили в Instagram флешмоб #мистецтвовдома. Мета флешмобу — закликати українців творчо самоізолюватись ...

Файлообмінник WeTransfer пропонує помалювати цифровими фарбами, доки файл завантажується

WeTransfer пропонує користувачам присвятити 90 секунд створенню власної картини цифровими фарбами, доки вони чекають на завантаження файлу.

Після редизайну новий логотип Nissan може стати двовимірним

Цілком імовірно, що новий логотип Nissan буде двовимірним та з мінімалістичним дизайном, адже наразі тенденція до спрощення має сенс.

Іконічні обкладинки музичних альбомів були «оновлені» з дотриманням соціального дистанціювання

Щоб донести до широкого загалу важливість дотримання соціальної дистанції, агенція Activista зробила редизайн обкладинок музичних альбомів.

Словенський креатор робить редизайн відомих логотипів

Словенський креатор Юре Товрлян зробив редизайн відомих логотипів, щоб надати їм актуальнішого вигляду у часи епідемії коронавірусу.

26 креативних компаній запустили безкоштовний онлайн-курс про дизайн і програму працевлаштування

До 21 березня відкрита реєстрація на безкоштовний курс Creative Practice «Основи дизайну» Минулого року в Україні запустилася освітня платформа для ...