Пугающий японский сюрреализм. Часть 1.

«Мне нравится создавать что-то необычное, а порой и вовсе шокирующее, трудно поддающееся логике. Все образы, рожденные в моей голове, имеют двоякий смысл. Для меня творчество – это в первую очередь не чёткое изображение вещей, которые доставляют радость и ясно показывают какую-либо сторону жизни, а способ заставить людей задуматься…» – говорит Япи Хону. 

 

1505225050736 172669 - Пугающий японский сюрреализм. Часть 1.

1505225050738 448025 - Пугающий японский сюрреализм. Часть 1.

1505225050739 440280 - Пугающий японский сюрреализм. Часть 1.

1505225050740 684163 - Пугающий японский сюрреализм. Часть 1.

1505225050741 691133 - Пугающий японский сюрреализм. Часть 1.

1505225050742 249198 - Пугающий японский сюрреализм. Часть 1.

1505225050743 979253 - Пугающий японский сюрреализм. Часть 1.

1505225050744 805863 - Пугающий японский сюрреализм. Часть 1.

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Що вийшло, коли штучний інтелект спробував уявити іграшки-бестселери 2020

Компанія Adzooma спробувала візуалізувати найцікавіші гіпотетичні іграшки-бестселери 2020 року, згенеровані штучним інтелектом.

Погнуті стовпи: ось уже 9 років нідерландський дизайнер працює над дивним проєктом

Дизайнер Онно Блейз вже впродовж багатьох років видивляється погнуті стовпи на узбіччях доріг. Він встиг зібрати 1400 фотографій, присвячених цій темі.

IAMIDEA agency створила стратегію та рекламну кампанію 49-го кінофестивалю «Молодість»

Новий слоган – КІНО НЕ БЕЗ ПИТАНЬ. Кінофестиваль «Молодість» — перший міжнародний кінофестиваль на території України, що функціонує з 1970 ...

Вітрини ЦУМ визнали найкращими на міжнародному конкурсі VMSD’s 2020 International Visual Competition

Проєкт оформлення новорічних вітрин ЦУМ «Фабрика Подарунків» був визнаний кращим проєктом року за версією американського журналу VMSD (Visual Merchandising and ...

R Agency актуалізувала дизайн пакування «Актуалю» від Danone

«Актуаль» — літній освіжаючий напій, у якого є big idea:«”Актуаль” завжди актуальний». Тому, щоб це завжди залишалось правдою, у R ...

Артіграшки від українського дизайнера допомагатимуть у боротьбі з COVID-19

Студія українського дизайну, архітектури та кераміки Sergey Makhno Architects створила серію керамічних артіграшок DIDO.Ковідо як реакцію-внесок у боротьбу з пандемією ...