Пороки общества в карикатурах. Часть 1.

Погоня за «лайками», фейковые аккаунты, консьюмеризм, власть брендов над людьми, расизм, растрата интелектуального потенциала, одиночество в толпе, лень, человеческая глупость, полярность взглядов на жизнь, зависимость от общественного мнения и многие другие недостатки общества оголяет в своих работах Брехт Ванденбрук. Ему удаётся делать это в ненавязчивой форме, объединяя поп-культуру и комиксы, получая в итоге почти детские рисунки, наполненные недетским смыслом. Иллюстрации Брехта появлялись в газетах «The New York Times» и «De Standaard», а также в журналах «Vice» и «Rekto Verso», а его комиксы входили в сборники «Humo» и «NoBrow».

 

 

 

 

 

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Ненудний простір: якби дизайн офісів створювали діти

Агенція Jellyfish нещодавно запропонувала дітям своїх співробітників дати волю уяві і створити дизайн для офісу майбутнього.

Тайванські Центри з контролю захворювань зобразили в стилі аніме персоніфікації хвороб

Тайванські Центри з контролю захворювань (CDC) зображають антропоморфні персоніфікації різних хвороб, уявляючи їх як персонажів аніме.

Бренд рушників Sheridan зобразив властивості своєї продукції танцем

Міцність та красу рушників зображав танцювальний колектив Sydney Dance Company, щоб хореографією показати, чому бренд Sheridan відрізняється від інших.

Анімація на пательні: режисери Wriggles&Robins спекли відео до Дня млинця

Яким би млинцям ви не надавали перевагу, певно ви оціните майстерність режисерів-аніматорів, які спекли 600 млинців, перетворивши їх на відео до Дня млинця.

Тренди у графічному дизайні 2021 від Depositphotos (Інфографіка)

Тренди у графічному дизайні 2021 стали відображенням змін, що відбулися минулого року та вплинули на стилі, ідеї, які обирають дизайнери ...

McDonald’s здійснює глобальний редизайн упаковки

McDonald’s і команда дизайн-агенції Pearlfisher здійснюють глобальний редизайн упаковки бренду. В центрі редизайну — графічна система, яка служить єдиним візуальним ...