Польська архітекторка продовжує проєктувати будинки у формі логотипів

Архітекторка Карина Віцяк (Karina Wiciak) з польської студії Wamhouse, яка проєктує будинки у формі логотипів відомих компаній, нещодавно опублікувала свою нову роботу з цієї серії. Натхненням для її найновішого проєкту – так званого «Будинку з кілець» (Ringshouse) – послужив символ німецького машинобудівника Audi. Втім, слід зазначити, що будинок не лише наслідує вигляд цього всім відомого логотипу, але також посилається на історію бренда та стиль епохи, від якої він бере свій початок.

Цей логотип, який вже давно міцно асоціюється з ім’ям Audi, було створено у 1930-х роках, коли відбулося злиття чотирьох компаній. Звідси й чотири кільця. Очевидно, що «Будинок з кілець» наслідує цю форму, але не тільки її, а й взагалі архітектуру в стилі модернізму, який був характерний для того часу. У своєму дизайні студія Wamhouse скористалася такими типовими рисами модернізму як конструкції з необробленого бетону, заокруглені стіни, відкритий внутрішній простір і величезні панорамні вікна.

Прозорий простір

Всередині чотирьох паралельних циліндрів розмістилися приміщення сумарною площею в 280 м2. І хоча сам «Будинок з кілець» другого поверху не має, підземний рівень в ньому є. Він відведений під гараж та службові приміщення. Основний, жилий, поверх може похвалитися чималим вільним простором та високими стелями. Архітекторка навмисно не стала додавати другий поверх, хоча розміри будинку це дозволили б.

Головною задачею проєкту було зробити так, щоб ці чотири циліндри ззовні добре візуалізувалися. Як результат, цей будинок не надто схожий на скромне родинне гніздечко. Натомість він є, скоріше, величезною віллою для відпочинку, яка розмістилася серед пишної зелені.

Надземна частина будинку складається з великих відкритих кімнат, які частково відділені одна від одної скляними перегородками. План будинку передбачає коридор, що веде на відкриту веранду, вітальню з музичним куточком, велику кухню, кабінет з бібліотекою, дві спальні, гардеробні, комору тощо.

Всі великі вікна «Будинку з кілець» розташовані таким чином, щоб дім було видно наскрізь, що підкреслює обрану форму будівлі. Інші будинки у формі логотипів також поділяють цю рису.

«Будинок з кілець» – сучасна будівля, проте Карина Віцяк зазначає: «Все, що ми створюємо зараз – результат еволюції та продовження того, що було створене раніше. А отже воно гідне пам’яті. Дизайн будинків – чудовий спосіб розповісти цікаву історію, яка буде більшою, ніж просто розповідь про архітектурні стилі».

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Тайванські Центри з контролю захворювань зобразили в стилі аніме персоніфікації хвороб

Тайванські Центри з контролю захворювань (CDC) зображають антропоморфні персоніфікації різних хвороб, уявляючи їх як персонажів аніме.

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Соціальний проєкт року»

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Everydays – The First 5000 Days

Аукціонний дім Christie’s вперше виставив на аукціон цифровий витвір мистецтва

Аукціонний дім Christie’s вперше виставив на продаж цифровий витвір мистецтва — колаж «Everydays – The First 5000 Days» («Кожен день — ...

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Український діджей створив відеопроєкт, щоб допомогти малим виробництвам вина та їжі Північної Італії

Український діджей та засновник формації DJBuro Влад Фісун відібрав платівки італійських продюсерів та поєднав мікс із приватним відео, відзнятим торік ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...