Польська архітекторка продовжує проєктувати будинки у формі логотипів

Архітекторка Карина Віцяк (Karina Wiciak) з польської студії Wamhouse, яка проєктує будинки у формі логотипів відомих компаній, нещодавно опублікувала свою нову роботу з цієї серії. Натхненням для її найновішого проєкту – так званого «Будинку з кілець» (Ringshouse) – послужив символ німецького машинобудівника Audi. Втім, слід зазначити, що будинок не лише наслідує вигляд цього всім відомого логотипу, але також посилається на історію бренда та стиль епохи, від якої він бере свій початок.

Цей логотип, який вже давно міцно асоціюється з ім’ям Audi, було створено у 1930-х роках, коли відбулося злиття чотирьох компаній. Звідси й чотири кільця. Очевидно, що «Будинок з кілець» наслідує цю форму, але не тільки її, а й взагалі архітектуру в стилі модернізму, який був характерний для того часу. У своєму дизайні студія Wamhouse скористалася такими типовими рисами модернізму як конструкції з необробленого бетону, заокруглені стіни, відкритий внутрішній простір і величезні панорамні вікна.

Прозорий простір

Всередині чотирьох паралельних циліндрів розмістилися приміщення сумарною площею в 280 м2. І хоча сам «Будинок з кілець» другого поверху не має, підземний рівень в ньому є. Він відведений під гараж та службові приміщення. Основний, жилий, поверх може похвалитися чималим вільним простором та високими стелями. Архітекторка навмисно не стала додавати другий поверх, хоча розміри будинку це дозволили б.

Головною задачею проєкту було зробити так, щоб ці чотири циліндри ззовні добре візуалізувалися. Як результат, цей будинок не надто схожий на скромне родинне гніздечко. Натомість він є, скоріше, величезною віллою для відпочинку, яка розмістилася серед пишної зелені.

Надземна частина будинку складається з великих відкритих кімнат, які частково відділені одна від одної скляними перегородками. План будинку передбачає коридор, що веде на відкриту веранду, вітальню з музичним куточком, велику кухню, кабінет з бібліотекою, дві спальні, гардеробні, комору тощо.

Всі великі вікна «Будинку з кілець» розташовані таким чином, щоб дім було видно наскрізь, що підкреслює обрану форму будівлі. Інші будинки у формі логотипів також поділяють цю рису.

«Будинок з кілець» – сучасна будівля, проте Карина Віцяк зазначає: «Все, що ми створюємо зараз – результат еволюції та продовження того, що було створене раніше. А отже воно гідне пам’яті. Дизайн будинків – чудовий спосіб розповісти цікаву історію, яка буде більшою, ніж просто розповідь про архітектурні стилі».

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Lions Live: як створювалася кампанія The Truth Is Worth It

Люди цінують правду, але не завжди згодні з тим, що за неї треба платити. Тому кампанія The Truth Is Worth It мала змінити поведінку цілого покоління.

HypeAuditor_dentsu_Insta

Хто, як і скільки заробляє в українському Instagram — дослідження HypeAuditor і dentsu Ukraine

Instagram сьогодні є не тільки однією з провідних соціальних мереж, але і найважливішою платформою для influencer-маркетингу. Тож, за ініціативи комунікаційної ...

Українські дизайнери представлять країну на Dutch Design Week

З 17 по 25 жовтня представники України візьмуть участь у Dutch Design Week — найбільшому дизайн-форумі у Північній Європі. Цьогоріч нашу ...

Підсумки другого дня Lions Live від Ансельмо Рамоса, співзасновника агенції GUT

Ансельмо Рамос свого часу здобув понад 200 Левів в Каннах. Ось п’ять ключових інсайтів, які, на його думку, слід засвоїти з програми другого дня Lions Live.

Cannes-Lions-announces-a-new-Home-of-Creativity-LIONS-1_1

Організатори Cannes Lions оголосили про створення нового бренду LIONS

Створення нового бренду LIONS дозволяє організації запропонувати доступ до всіх своїх сервісів з єдиної платформи The Home of Creativity.

Lions Live: речниця Bacardi радить шукати суперфанатів і деконструює фокус-групи

Компанія Bacardi останнім часом почала орієнтуватися на ті 10% аудиторії, які є її суперфанатами, а не на 90% людей, які становлять основну масу покупців.