• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Після редизайну новий логотип Nissan може стати двовимірним

26 Березня, 2020
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Японський автомобільний бренд Nissan подав документи на реєстрацію нового логотипу. Тож цілком імовірно, що він піде слідом за BMW та відмовиться від рельєфного тривимірного логотипу, затвердженого у 1990-х роках. Натомість новий логотип Nissan буде двовимірним.

Якщо цей редизайн дійсно відбудеться, то місце нинішньої масивної хромованої емблеми займе пара арок, розміщених так, щоб віддзеркалювати одна одну. Ці форми були взяті з нинішнього логотипу і створюватимуть той самий образ, що нагадує кермо автомобіля. Втім, після редизайну від важкої залізної перекладини, що перетинає емблему, залишиться лише натяк у вигляді негативного простору, через який, як і раніше, простягнеться назва бренду. Але цього разу тоншим шрифтом і з більшою відстанню між літерами. І літери, і логотип в цілому будуть просто чорними, без металевого полиску.

Руль чи сонце?

Варто згадати, що перший логотип бренда Nissan (1930-ті роки) мав вигляд червоного кола, перетнутого синім прямокутником. Це символізувало сонце, що сходить, та нагадувало усім про японське походження бренда. Наприкінці 1980-х цей логотип став сіро-сріблястим, а потім, коли бренд був викуплений компанією Renault, він набув свого нинішнього рельєфного вигляду.

Новий логотип для Nissan Z

Новий логотип Nissan реєструє не один. Друга заява про реєстрацію натякає про те, що невдовзі оновлення емблеми чекає і на лінійку спортивних автомобілів Z-кар.

В той час, як новий логотип Nissan зі своїм мінімалістичним дизайном орієнтується на тренди майбутнього, новий Z, схоже, віддає данину історії. За шість поколінь автомобілів серії Z їх емблема змінювалася кілька разів. І новий її варіант із засічками найбільше нагадує той, який був на першому Z-карі Nissan, 240Z, у 1969 році.

Логотип першого Z-кару (зліва) та новий логотип (справа)

Ходять чутки, що дизайн нового Z-кару буде у стилі ретро, і такий вінтажний логотип їх лише підтверджує.

Вибір на користь 2D

Офіційної заяви про зміну логотипу бренда Nissan поки що не було. Втім, можна припустити, що він керується тією ж логікою, що й концерн BMW, який на початку цього місяця продемонстрував свою нову емблему, прозору (хоча й з кольоровими квадрантами) та у 2D. Новий логотип BMW був спроектований з думкою про «відкритість та чіткість». За словами віце-президента Дженса Тімера (Jens Thiemer) такий редизайн має на меті підготовку бренда до «викликів та можливостей діджиталізації».

Хто знає, чи не побачимо ми через пару років тріумфальне повернення 3D-логотипів, але наразі тенденція до спрощення має сенс. Логотип має добре виглядати не лише на капоті автомобіля, але й на сайтах, у соціальних медіа і взагалі у будь-яких цифрових медіа.

Джерело

Теги: автодизайн

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025

У межах події Ukrainian Creative Stories 2025 були оголошені переможці національного конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025 – події, яка щороку відзначає досягнення українських дизайнерів і демонструє нові...

Читати даліDetails

Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Effie Worldwide назвав найефективніших у світі – результати Effie Index 2024

9 Червня, 2025
Ідеї

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві

30 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності
Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025
Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів
Аналітика

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

26 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.