Японський автомобільний бренд Nissan подав документи на реєстрацію нового логотипу. Тож цілком імовірно, що він піде слідом за BMW та відмовиться від рельєфного тривимірного логотипу, затвердженого у 1990-х роках. Натомість новий логотип Nissan буде двовимірним.

Якщо цей редизайн дійсно відбудеться, то місце нинішньої масивної хромованої емблеми займе пара арок, розміщених так, щоб віддзеркалювати одна одну. Ці форми були взяті з нинішнього логотипу і створюватимуть той самий образ, що нагадує кермо автомобіля. Втім, після редизайну від важкої залізної перекладини, що перетинає емблему, залишиться лише натяк у вигляді негативного простору, через який, як і раніше, простягнеться назва бренду. Але цього разу тоншим шрифтом і з більшою відстанню між літерами. І літери, і логотип в цілому будуть просто чорними, без металевого полиску.



Руль чи сонце?
Варто згадати, що перший логотип бренда Nissan (1930-ті роки) мав вигляд червоного кола, перетнутого синім прямокутником. Це символізувало сонце, що сходить, та нагадувало усім про японське походження бренда. Наприкінці 1980-х цей логотип став сіро-сріблястим, а потім, коли бренд був викуплений компанією Renault, він набув свого нинішнього рельєфного вигляду.



Новий логотип для Nissan Z
Новий логотип Nissan реєструє не один. Друга заява про реєстрацію натякає про те, що невдовзі оновлення емблеми чекає і на лінійку спортивних автомобілів Z-кар.
В той час, як новий логотип Nissan зі своїм мінімалістичним дизайном орієнтується на тренди майбутнього, новий Z, схоже, віддає данину історії. За шість поколінь автомобілів серії Z їх емблема змінювалася кілька разів. І новий її варіант із засічками найбільше нагадує той, який був на першому Z-карі Nissan, 240Z, у 1969 році.



Ходять чутки, що дизайн нового Z-кару буде у стилі ретро, і такий вінтажний логотип їх лише підтверджує.
Вибір на користь 2D
Офіційної заяви про зміну логотипу бренда Nissan поки що не було. Втім, можна припустити, що він керується тією ж логікою, що й концерн BMW, який на початку цього місяця продемонстрував свою нову емблему, прозору (хоча й з кольоровими квадрантами) та у 2D. Новий логотип BMW був спроектований з думкою про «відкритість та чіткість». За словами віце-президента Дженса Тімера (Jens Thiemer) такий редизайн має на меті підготовку бренда до «викликів та можливостей діджиталізації».



Хто знає, чи не побачимо ми через пару років тріумфальне повернення 3D-логотипів, але наразі тенденція до спрощення має сенс. Логотип має добре виглядати не лише на капоті автомобіля, але й на сайтах, у соціальних медіа і взагалі у будь-яких цифрових медіа.