Первое издание «Вечеров на хуторе близ Диканьки» продали за £175 тысяч

На британском аукционе Сhristie’s продали первое издание книги Николая Гоголя «Вечера на хуторе близ Диканьки». Два тома в одном издании 1831-1832 года приобрели за 175 000 фунтов стерлингов.

Первое издание, выпущенное в Санкт-Петербурге, оценили в 50 – 70 тысяч фунтов (до 90 000 долларов). Однако покупатель предложил вдвое больше. Имя нового владельца издания пока не называют.

На сайте аукциона отмечается, что некоторые части книги были отреставрированы, а отдельные листы запятнаны.

Напомним, картину, созданную искусственным интеллектом, продали за 432 тысячи долларов.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Business Culture HubBusiness Culture Hub

Український культурний фонд запрошує до участі в Business Culture Hub

Український культурний фонд об’єднує круті культурні проєкти та бізнес, який розвиває КСВ! Саме тому УКФ запрошує усіх на другу онлайн-зустріч Business ...

Тренди у графічному дизайні 2021 від Depositphotos (Інфографіка)

Тренди у графічному дизайні 2021 стали відображенням змін, що відбулися минулого року та вплинули на стилі, ідеї, які обирають дизайнери ...

Анімація на пательні: режисери Wriggles&Robins спекли відео до Дня млинця

Яким би млинцям ви не надавали перевагу, певно ви оціните майстерність режисерів-аніматорів, які спекли 600 млинців, перетворивши їх на відео до Дня млинця.

Держкіно презентує онлайн-довідник національних фільмів

Онлайн-довідник «База національних фільмів України» – найповніша база даних за національними фільмами, професіоналами кіновиробництва та компаніями-виробниками України. Держкіно має на меті ...

Юлія Федів

Керівниця УКФ Юлія Федів: «Зміни неможливо запровадити, якщо в них не будуть зацікавлені безпосередні виконавці»

Керівниця УКФ (Український культурний фонд) Юлія Федів розповіла про те, як культурні та креативні індустрії країни пережили кризу та рухаються ...

McDonald’s здійснює глобальний редизайн упаковки

McDonald’s і команда дизайн-агенції Pearlfisher здійснюють глобальний редизайн упаковки бренду. В центрі редизайну — графічна система, яка служить єдиним візуальним ...