Переможці Ukrainian Design: The Very Best Of 2020

Переможці національного конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2020 стали відомі в рамках Ukrainian Creative Stories 2020.

Ukrainian Design: The Very Best Of проводився вже у дев’ятий раз. Щорічно виставка-конкурс є своєрідним звітом українських дизайнерів і художників, який підводить творчі підсумки і нагороджує найдостойніших. Мета Ukrainian Design: The Very Best Of — довести міжнародній спільноті та українцям факт існування українських дизайнерів та українського дизайну, познайомити широку громадськість із кращими зразками сучасної дизайнерської творчості та креативом усіх видів, виявити серед них найяскравіших та дати поштовх для розвитку галузі.

Цьогорічна конкурсна програма включала 5 номінацій: Graphic Design & Branding, Digital Design, TV/Promo & Video Motion Graphics, Product Design та Environmental Design.

Оцінювало конкурсні роботи міжнародне журі — 32 члени журі з 18 країн — провідні міжнародні дизайнери, арт-директори, архітектори, головні редактори профільних видань та інші професіонали індустрії.

Переможці Ukrainian Design: The Very Best Of 2020 вже опубліковані на сайті.

Оголошення переможців Ukrainian Design: The Very Best Of 2020 проходило в рамках Ukrainian Creative Stories 2020 — запис можна переглянути на YouTube каналі Unpacking Ads за посиланням. Приєднуйтесь до трансляції другого дня UCS 2020 — деталі програми 29 травня за посиланням

Переможці Ukrainian Design: The Very Best Of 2020

Нагадаємо, що до 16 червня 2020 року триває реєстрація на конкурс Young Lions Marketers Competition Ukraine 2020. У рамках конкурсу учасники (представники відділу маркетингу компанії/брендів віком до 30 років) за 24 години створюють комунікаційну стратегію за брифом неприбуткової організації.

Щоб привідкрити завісу таємничості, анонсуємо організації, що підготували бриф для молодих маркетологів. Новина №1 — у Young Marketers Competition Ukraine таких партнерів два.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

11 липня стануть доступними доповіді про кризовий менеджмент та комунікації в рамках онлайн-конференції CASES

11 липня відбудеться онлайн-конференція CASES: Marketing, Strategy & PR. Фахівці з проєкту «Дія», Українського фонду стартапів, Українського культурного фонду, Kyiv ...

Спекотний сезон Pit Bull FIGHT невдовзі розпочнеться. Рекламна кампанія вже розпочалася

З 1 липня розпочалася рекламна кампанія, приурочена до початку гаряче очікуваного другого сезону Pit Bull FIGHT – найзухвалішого бійцівського інтернет-шоу ...

Рідлі Скотт запрошує всіх долучатися до створення сіквелу «Життя за один день»

У 2010 році Рідлі Скотт та Кевін Макдональд створили за допомогою краудсорсингу документальний фільм, який показував один день життя на Землі.

Біг, плавання та секс у новій кампанії від Fedoriv Agency для «Моршинської»

Сімнадцять відеороликів, об’єднаних слоганом «Природа твого тіла», 35 годин зйомок на десяти локаціях, команда з понад 100 людей, швейцарський режисер, ...

Вебінар: Як брендам бути готовими до змін в ідентифікації користувачів в інтернеті

9 липня відбудеться безкоштовний вебінар «Data-driven стратегії 2020: як бренди готуються до світу без cookies» від Admixer. Один з найбільших ...

Гурт Twenty One Pilots запустив нескінченний музичний кліп

Ті, хто останнім часом зазирали на канал Twenty One Pilots на YouTube, бачили, що трансляція потоку мінливих зображень, дійсно все ще триває.